ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Helt siden jeg har byttet til ice.net har jeg slitt med at telefonen mister nettverket. Når jeg skrur telefonen av og på er problemet borte, men det er fryktelig irriterende ettersom jeg ikke merker dette når telefonen er i lomma. Når folk prøver å ringe meg kommer de da ikke igjennom. Har pratet med kundeservice flere ganger og de mener dette ikke er noe problem. Det er jo "Bare å laste ned de riktige innstillingene hver gang dette skjer". Har aldri opplevd dette problemet med samme telefon når jeg har prøvd å bruke simkort fra andre leverandører. Skal sies at etter jeg nå har tatt kontakt med kundeservice for fjerde gang skulle jeg til slutt få tilsendt nytt simkort. Får håpe det hjelper.
Hei, T! Send meg en e-post til "[email protected]", så skal jeg sørge for at vi tar en ekstra gjennomgang av denne saken. Vi trenger mest mulig informasjon slik at vi finner deg i systemet. Oppgi følgende i e-posten: - Fullt navn - Kundenummer - Kort oppsummering av hva saken gjelder (klipp og lim herfra om du vil) - Hva du kaller deg på bytt.no Jeg håper at du tar kontakt! Ha en fin dag videre. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Tjenesten de leverer er helt ubrukelig. Null dekning på mobilt bredbånd. Kjørte hele e18 uten dekning noe som er helt latterlig. Styr langt unna! Billig ja, men totalt ubrukelig. Kundeservice har null forståelse og nekter å hjelpe.
Hei, Odd Dette høres ikke bra ut. Denne saken vil jeg veldig gjerne at ser nærmere på. Da kan vi avdekke eventuelle feil vi har gjort. Send meg en e-post til "[email protected]" så snart som mulig, så vil du høre fra oss. Oppgi følgende i e-posten: - Fullt navn - Telefonnummer - Kort oppsummering saken du klager på (du må gjerne copy paste) - Hva du kaller deg på bytt.no Håper å høre fra deg! Ha en fin dag videre. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Jeg opplever Ice som positivt og forutseende, med tanke på at de sitter i førersetet når nye ting kommer oss abonnenter til gode. Har ikke opplevd noe negativt.
Hei, Øivind T Godt å høre at du er fornøyd, vi jobber hele tiden med å forbedre våre tjenester og derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Ønsker deg og dine en riktig god sommer! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Bra kundeservice. Pga forandringer i kontrakten så valgte jeg å bryte kontrakten, men det var faktisk ikke noe problem. Vi har slitt en del med dekningen etter vi flyttet, så hadde det ikke vært for de to tingene så ville jeg nok beholdt ice.
Hei, Anette K Takk for hyggelig omtale. Vi ble nylig kåret til Kundeserviceprisen, noe som gjør at vi kan kalle oss for bransjens beste kundesenter. Det jobbes kontinuerlig med å leve opp til dette ryktet :) Når det gjelder dårlig dekning vil vi gjerne løse opp i dette. Ta kontakt med oss på "[email protected]" og gi oss fyldig informasjon om hvor du opplever problemer med dekningen. Da kan vi feilsøke og hjelpe deg. Du er hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning. Ha en fin dag! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Byttet 4 abonnement, da telenor begynte å bli litt vel grådige. Overflytting gikk uten problemer, og bruker telefonen som før uten at vi merker noe forskjell. Bortkastede penger å velge noe annet. Bruker alt fra oppo, oneplus til iphone og alle får 4g og god dekning der vi ferdes.
Hei, Frank Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding, Frank! Det varmer å høre at dere er fornøyd med tjenesten vår. Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Ønsker deg og dine en riktig god sommer! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Fikk svar på mine spørsmål som gjaldt innstilling av mobildata.
Fikk den hjelpen jeg trengte :) God service, og god kunnskap :)