ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kjøpte ekstra antenne fra ice, likevel blei det ikke bra dekning. Men fikk levert tilbake den. Så nå er jeg låst i abonnement med hastighet som ikke kan laste filmer en gang.
Hei, Pål Så leit å lese at antennen ikke var til hjelp. Jeg forstår dette omhandler et mobilt bredbånd. Jeg anbefaler at du sender meg en e-post, så jeg får tatt en nærmere titt på saken din. Send e-posten til [email protected]. Legg ved telefonnummeret ditt og en kort beskrivelse av problemene du opplever. Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh. Michelle
Et firma som absolutt ikke forstår seg på kundeservice. Medarbeidere som har dårlig kunnskap. At Ice i tillegg stadig overfakturerer og sender ut feil fakturaer gjør ikke saken bedre. Hold dere unna hvis du ønsker å slippe masse fremtidige problemer.
Hei, Eirik W Jeg synes det er leit å lese at du har hatt en såpass dårlig opplevelse hos oss. Jeg beklager så mye for det. Vi har vunnet kundeserviceprisen nå igjen, og jeg tenker jo at det må være noe vi gjør riktig. Ellers er det vanskelig å svare på dine andre punkter, da jeg ikke vet hva saken din dreier seg om. Jeg tar gjerne en titt på saken din, om du ønsker det. Send meg en e-post til [email protected]. Legg ved telefonnummeret ditt og en kort beskrivelse av hva det er som er feil, så ser jeg nærmere på det for deg. Ha en fin dag! Mvh. Michelle
Mobilnettet er ikke eksisterende. De har lokketilbud hvor ting virker ok, med en gang du blir betalende kunde får du se hvordan det egentlig er.
Hei, Frida Jeg synes det er leit å lese at du opplever dårlig dekning. Vi gir deg ikke bedre dekning i prøveperioden, for så å gi deg dårligere dekning etterpå. Det er ikke teknisk mulig for oss å få til, og hadde det vært det, hadde vi selvfølgelig ikke gjort det. Om dette er noe du ønsker jeg skal se nærmere på, må du gjerne sende meg en e-post til [email protected]. Legg ved telefonnummeret ditt og en kort beskrivelse av hva problemet er. Ha en riktig fin dag! Mvh. Michelle
God service, hadde et abonnement som kostet meg rundt 600 kr i mnd., nå betaler jeg kun 174! anbefaler på det sterkeste!
Hei, Troy! :) Så godt å lese at du er fornøyd, og at du har fått en pris du er fornøyd med! 😁 Ha en riktig fin dag! Mvh. Michelle
Ble fortalt at det var kjempe bra dekning her jeg bor. Umulig å føre en samtale i tlf. Bare skurrer og samtalen blir som oftest brutt. Dette var aldri noe problem med tidligere abb. Ice mener det er tlf min det er noe feil med. Har forsøkt simkort fra annet selskap og forholdene er knallgode igjen. Så at det er noe feil med tlf kan jeg ikke skjønne. Ser flere klager på dekning så kan nok si det gjelder meg og ikke tlf her også.
Hei, Heidi Jeg ser du opplever store problemer med samtalekvaliteten din. Dette må vi ta tak i. Dessverre får jeg ikke hjulet deg med dette her, men jeg anbefaler at du sender meg en e-post til [email protected]. Legg ved telefonnummeret ditt og en kort beskrivelse av problemene du opplever. Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh. Michelle
Selger mente jeg ikke trengte mer enn avtalt beløp, men plutselig var dataen min oppbrukt, og jeg ble anbefalt å kjøpe en GB til. Mener dette er å lure eldre mennesker som ikke har nok kunnskap om databruk.
Hei, Berit Jeg synes det er leit å lese at du føler deg lurt. Det er ikke alltid så lett å treffe rett på hvilken datapakke det er som vil dekke behovet ditt. Vi forsøker alltid å stille de rette spørsmålene for å finne rett datamengde, men noen ganger blir det feil. Jeg beklager at vi ikke traff helt rett i ditt tilfelle. Jeg tar gjerne en titt på abonnementet ditt, om du ønsker det. Send meg gjerne en e-post til [email protected]. Legg ved telefonnummeret ditt og en kort beskrivelse av problemet du opplever, så ser jeg på det for deg. :) Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh. Michelle
Lover gull å grønne skoger med dekning å nett. Vært i kontakt med kundeservice flere ganger, de bortforklarer å beklager. Hjelper ingen ting det for å få dekning å nett. Billig er ikke alltid bra, ønsker du god dekning så IKKE velg Ice. Håper ice gjør noe med dekningen!
Hei, Lene Jeg synes det er veldig leit å lese at du sliter med dekningen din. Nå vet jeg ikke om dette gjelder mobil- eller bredbåndsdekning. På mobil leier vi nett av Telia, samtidig som vi tilbyr vår egen mobildekning ice+. På bredbånd har vi dekning via våre egne sendere. Med vår egen dekning dekker vi i dag omtrent 90% av Norges befolkning. Vi bygger kontinuerlig ut, og dekningen vil bli bare bedre og bedre med tiden. Om du ønsker jeg skal ta en titt på dette, samt finne en løsning til deg, ber jeg om at du sender oss en e-post til [email protected]. Legg ved telefonnummeret ditt, en kort beskrivelse av problemet, og adressen du befinner deg på. Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh. Michelle