ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Mobilnettet er ikke eksisterende. De har lokketilbud hvor ting virker ok, med en gang du blir betalende kunde får du se hvordan det egentlig er.
Hei, Frida Jeg synes det er leit å lese at du opplever dårlig dekning. Vi gir deg ikke bedre dekning i prøveperioden, for så å gi deg dårligere dekning etterpå. Det er ikke teknisk mulig for oss å få til, og hadde det vært det, hadde vi selvfølgelig ikke gjort det. Om dette er noe du ønsker jeg skal se nærmere på, må du gjerne sende meg en e-post til [email protected]. Legg ved telefonnummeret ditt og en kort beskrivelse av hva problemet er. Ha en riktig fin dag! Mvh. Michelle
God service, hadde et abonnement som kostet meg rundt 600 kr i mnd., nå betaler jeg kun 174! anbefaler på det sterkeste!
Hei, Troy! :) Så godt å lese at du er fornøyd, og at du har fått en pris du er fornøyd med! 😁 Ha en riktig fin dag! Mvh. Michelle
Ble fortalt at det var kjempe bra dekning her jeg bor. Umulig å føre en samtale i tlf. Bare skurrer og samtalen blir som oftest brutt. Dette var aldri noe problem med tidligere abb. Ice mener det er tlf min det er noe feil med. Har forsøkt simkort fra annet selskap og forholdene er knallgode igjen. Så at det er noe feil med tlf kan jeg ikke skjønne. Ser flere klager på dekning så kan nok si det gjelder meg og ikke tlf her også.
Hei, Heidi Jeg ser du opplever store problemer med samtalekvaliteten din. Dette må vi ta tak i. Dessverre får jeg ikke hjulet deg med dette her, men jeg anbefaler at du sender meg en e-post til [email protected]. Legg ved telefonnummeret ditt og en kort beskrivelse av problemene du opplever. Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh. Michelle
Selger mente jeg ikke trengte mer enn avtalt beløp, men plutselig var dataen min oppbrukt, og jeg ble anbefalt å kjøpe en GB til. Mener dette er å lure eldre mennesker som ikke har nok kunnskap om databruk.
Hei, Berit Jeg synes det er leit å lese at du føler deg lurt. Det er ikke alltid så lett å treffe rett på hvilken datapakke det er som vil dekke behovet ditt. Vi forsøker alltid å stille de rette spørsmålene for å finne rett datamengde, men noen ganger blir det feil. Jeg beklager at vi ikke traff helt rett i ditt tilfelle. Jeg tar gjerne en titt på abonnementet ditt, om du ønsker det. Send meg gjerne en e-post til [email protected]. Legg ved telefonnummeret ditt og en kort beskrivelse av problemet du opplever, så ser jeg på det for deg. :) Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh. Michelle
Lover gull å grønne skoger med dekning å nett. Vært i kontakt med kundeservice flere ganger, de bortforklarer å beklager. Hjelper ingen ting det for å få dekning å nett. Billig er ikke alltid bra, ønsker du god dekning så IKKE velg Ice. Håper ice gjør noe med dekningen!
Hei, Lene Jeg synes det er veldig leit å lese at du sliter med dekningen din. Nå vet jeg ikke om dette gjelder mobil- eller bredbåndsdekning. På mobil leier vi nett av Telia, samtidig som vi tilbyr vår egen mobildekning ice+. På bredbånd har vi dekning via våre egne sendere. Med vår egen dekning dekker vi i dag omtrent 90% av Norges befolkning. Vi bygger kontinuerlig ut, og dekningen vil bli bare bedre og bedre med tiden. Om du ønsker jeg skal ta en titt på dette, samt finne en løsning til deg, ber jeg om at du sender oss en e-post til [email protected]. Legg ved telefonnummeret ditt, en kort beskrivelse av problemet, og adressen du befinner deg på. Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh. Michelle
Er veldig fornøyd med mitt ICE abonnement. Billig abonnement, god kundeservice og lave priser på ny mobil i nettbutikken. Har hatt Telenor og onecall tidligere og kommer definitivt ikke til å bytte tilbake.
Hei, Eirik :) Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding! Jeg synes det er flott å lese at du er så fornøyd med abonnementet ditt, og jeg håper du blir værende hos oss lenge. :) Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh. Michelle
Jeg har opplevd å ikke bli tatt på alvor. Problemer blir bare ignorert, og mine GB er opp og ned som en berg og dalebane. På den annen side har jeg blitt tilbudt noen fordeler også, som jeg har hatt nytte av. Ja, dette er vagt, men det opplever jeg at ice er også.
Hei, Marit :) Jeg synes det er veldig leit å lese at du føler du ikke blir tatt på alvor. Det er den helt motsatte følelsen vi på kundesenteret ønsker at du skal sitte igjen med, etter du har vært i kontakt med oss. Dessverre ser jeg ikke hva saken gjelder her. Jeg tar gjerne en nærmere titt på saken din, om du ønsker det. Send meg en e-post til [email protected]. Legg ved telefonnummeret ditt og en kort beskrivelse av problemet du opplever, så skal jeg ta en ny titt på dette. Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh. Michelle