ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Etter et år med ice er det nok. Dårlig eller ingen dekning mye og ofte. Ble lurt inn i ett godt tilbud, det var billig. Det var det også så det stemte, men det er jo ikke noen hjelp i at det er billig når det ikke er signal.
Hei Polaris! Så leit å høre at du har oppleved problemer med dekningen vår. Jeg håper du har tatt kontakt med vårt kundesenter på 21 00 00 00 , så de har kunne sjekke opp dette for deg. God Jul Mvh Stine Ice.no
Hadde 24mnd bindingstid fra februar 2022. Etter bytte til selskap med dekning i mitt arbeidsområde ( Ørsdalen, Rogaland ) fikk jeg fra ICE en faktura pålydene kr. 7412,50. Er dette riktig vil jeg på alle mulige måter opplyse potensielle nye ice-kunder om å styre unna dette. Jan S.
Hei Jan! Så leit å høre at du har opplevd dekningsproblemer. Jeg vil anbefale deg å ta kontakt med vårt kundesenter på 21 00 00 00 , så vi kan få tatt en nærmere titt på saken din for å se hva som har skjedd. God jul Mvh Stine Ice.no
Jeg har hatt Ice helt siden Chess ble kjøpt opp av Telia, og gikk til helvete. Før det hadde jeg vært Chess-kunde i nesten 10 år, tror jeg. Jeg fikk vite ved en tilfeldighet at mange av Chess' ansatte hadde gått over til Ice etter "sammenslåingen". Telia er vel en slags "gigant" som skal ta Telenor på monopol, som er helt fair. Men følelsen er at Telenor drives av oppegående voksne folk, mens Telia drives av en gjeng tenåringer. Men dette var off-topic! Jeg har ikke TElenor, fordi Ice hadde bedre priser. Bottom line er at jeg er, og har vært siden jeg byttet, strålende fornøyd med Ice. Det er lett å komme i kontakt med kundeservice (alfa og omega!!), Ice-ansatte har fått grundig opplæring (like viktig!) og kan sine egne produkter og tekniske ting. Hver eneste henvendelse jeg har hatt har blitt besvart på noen minutter, og alltid løst på første henvendelse. De er konkurransedyktige på pris og er et oppegående, godt drevet selskap. 10/10, anbefales. Hilsen fornøyd kunde
Hei Anonym! Tusen takk for flott tilbakemelding, dette setter vi virkelig pris på! God jul! Mvh Stine Ice.no
Jeg kjøpte iPhone 13 fredag 25. november. På e-posten stod det at den skulle komme fra 1-4 virkedager, men det er tydeligvis feil. Vi har ikke fått noen melding om at den har blitt sendt eller noe, så vi vet ingenting om hvor den er. Skal jeg bare fortsette å vente? Jeg syntes ikke dette var noe bra.
Hei, Frøya Så leit å høre at du ikke har fått mobilen din ennå. Siden jeg ikke har innsikt i abonnementet ditt herfra, anbefaler jeg at du kontakter kundeservice på [email protected]. Da skal vi selvfølgelig hjelpe deg 😊 Mvh Julie ice.no
Jobber i gruve å er helt avhengig av wifi tale å det har ikke ice med iphone
Hei Geir Det er helt riktig at vi ikke tilbyr wifi tale til iphone enda, men det blir lansert wifi tale for flere modeller fortløpende, så vi håper dette er på plass snart. Mvh Stine Ice.no
I dag har jeg 2 abonnement. For min sønn ung bruker 30 gb og meg selv 1 gb. Hvor jeg har avtale slik at min sønn over fører det han ikke bruke til meg i løpet av måneden og det må han gjøre når ny måned starter for 2 abonnement betaler jeg ca 400 kroner pr måned. Og det er jeg fornøyd med. Men jeg har også forhandlet meg frem til den pris selv. Og i tillegg fikke jeg 2 måneder gratis i oppstarten. Så desember vil bli første måned jeg betaler for. Så jeg er fornøyd med ice.
Min kone fikk en tlf fra Ice med et tilbud hun trodde var bra. Hun ba derfor selger ta kontakt med meg som er eier av familiepakken og betaler regningen for abonnement våres. Det viste seg at tilbud bare var et velkomst tilbud på 2 måneder og derretter vil bli dyrere en det vi betaler for familie pakke hos Onecall. Selger ringte opp igjen til hun og påsto at jeg hadde godkjent overføring til dem. Nå Forsøker Ice å overflytte vår familiepakke med eierskifte av mitt nr som jeg har hatt i 30 år over til hennes navn og gi hun regningene i fremtiden. Når jeg som eier ringer ice kundeservice og ber dem kanselere bestillingen og forteller at selger har lurt min kone til et dårligere tilbud. Så tar de ikke dette til seg og sier at d er kona mi som må ordne. Hva blir d neste?? Skal de ringe barna og tilby ny mobil mot å svare ja på en melding??
Hei, Christer Dette var leit å høre. Nå har jeg ikke innsyn i hva som har skjedd i din sak, så jeg kan kun skrive på generelt grunnlag. Når det bestilles et abonnement hos ny operatør i et annet navn enn den som eier nummeret i dag, må det bekreftes en SMS med eierskifte fra nummeret som skal overføres. Nummeret blir ikke overført til oss før SMS-en er bekreftet. Mobiloperatørene i Norge har i henhold til norsk lov ikke lov til å hindre et mobilnummer fra å overføres fra en operatør til en annen. Derfor er det strenge rutiner når det gjelder bekreftelse av eierskifte. Jeg håper at dette løser seg for dere og ønsker deg en god kveld! Mvh. Julie ice.no