Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert november 2024
ice
3.3
4 008 verifiserte omtaler

ice omtaler og erfaringer

Nøytral trend

ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.3
Middels
4 008 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#9
Dårlig
ice er rangert
#9 av 13 mobiloperatører
50%
Middels
50% anbefaler ice
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 4 008 omtaler om ice

FILTRER OMTALER
1 433
524
340
418
1 293
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om ice
ice har 4 008 verifiserte omtaler på Bytt.no

Ice mangler Wifi dekning på iPhone anrop

Omtale av  Reidar R

Jeg får ikke opp anrop med WiFi på min nye iPhone 12. Er helt avhengig av WiFi for å ringe da ingen operatører har deknimg på min hytte. Har derfor Wifi med Radiolink. Gikk veldig bra før med Telia. Nå helt bånn!! Nettopp skiftet til Ice ifb med kjøp av ny iPhone 12. Dummeste jeg har gjort.

Svar fra ice
27.09.2021 13:08

Hei, Reidar Dette var en veldig kjedelig situasjon. Vi har dessverre ikke støtte for Wifi-tale for iPhone brukere. Per i dag, har vi kun støtte for 4G-tale. Vi jobber på spreng med å få en avtale med Apple på denne fronten, noe som viser seg å ha tatt veldig lang tid. Vi har dessverre ikke fått noen estimert tid for når dette vil være klart hos ice enda, men vi krysser fingrene for at dette vil dukke opp innen rimelig tid. Ønsker deg en flott dag! Mvh. Kristine ice.no

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Dette er for DÅRLIG ICE!

Omtale av  Håkon S

Kjøpte mobil fra ICE. Vi benyttet vår rett til å angre kjøpet, returnerte mobilen 8. september (uten å ha åpnet emballasje) og de bekreftet å ha mottatt den 10. september. Pr. i dag 23. september er tilbakebetaling ikke gjennomført. Vi ringer å purrer men de skylder på underleverandør??? Vi blir oppfordret til å ringe tilbake i morgen så vil de se på saken igjen???

Svar fra ice
23.09.2021 14:47

Hei, Håkon Så dumt å se at du ikke har mottatt tilbakebetalingen din enda! Send oss gjerne en henvendelse til [email protected] med fullt navn og mobilnummeret dette gjelder, slik at vi kan sjekke opp i status på saken din for deg. Ønsker deg en flott dag! Mvh. Kristine ice.no

alt for lav fart

Omtale av  Jan

farten er alt for lav holder seg på mellom fra 3 til 8 mbit holder ikkje mål for meg.

Svar fra ice
21.09.2021 14:47

Hei, Jan Så dumt at du opplever problemer! Send oss en henvendelse med fult navn og telefonummeret ditt til [email protected], slik at vi kan feilsøke problemet med deg. Ønsker deg en flott dag! 😊 Mvh. Kristine ice.no

Ruteren faller ut jevnlig en gang i uken.

Omtale av  Torarne N

Det løser seg når jeg restarter, men da den står på en hytte og overvåker/regulerer alarm, dørlås og varme er det veldig frustrerende. Nettverket er når det virker genrelte tregt også. Klarer for eksempel ikke å kjøre de digitale kanalene til RiksTV uten å hakke og henge seg opp. Må si jeg er generelt veldig missfornøyd.

Svar fra ice
20.09.2021 15:44

Hei, Tor Arne Så dumt at du har problemer med ruteren din! Som oftest løses disse problemene ved at du tar en fabrikkreset av din ruter. En fabrikkreset betyr at du stiller ruteren tilbake til oppsettet den hadde, da den ble levert. Men merk deg, ved å gjøre dette vil ruteren miste alle lagrede endringer og innstillinger. Det betyr at nettverksnavn og -passord vil tilbakestilles til det som står på den hvite lappen på ruteren. Det er viktig at ruteren er påskrudd når du utfører en reset. En fabrikkreset gjøres på følgende måte: På baksiden av ruteren, ved en av antenneinngangene, vil du se et lite hull det står reset på. Du trenger noe langt og tynt, på samme størrelse som en nål eller binders. I dette hullet er det en liten bryter. Denne bryteren må du holde inne helt til det kun er lampen Power som lyser. (Ca. 5-10 sekunder). Ruteren vil bruke litt ekstra tid på å koble seg ordentlig opp etter dette. Når Connect-lampen lyser, er den ferdig. Jeg håper dette vil løse problemene med ditt mobile bredbånd! 😊 Dersom du fortsatt skulle oppleve problemer etter utført fabrikkreset, er det fint om du sender oss en henvendelse med kundenummeret ditt til [email protected], slik at vi kan finne ut av dette for deg. Ønsker deg en flott dag! 😊 Mvh. Kristine ice.no

Super dekning og best pris

Omtale av  Thomas

Å være kunde hos ice har vært helt problemfritt. Har så og si alltid ice+ og har aldri hatt dekningsproblemer. Følger med på alt av konkurranse, men det er ingen andre som kan levere meg tilsvarende verdi for prisen som det ice gjør. Fin app. Full pott

Svar fra ice
13.09.2021 15:15

Hei, Thomas Det er veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med oss og dekningen din :) I dag dekker ice+ 94% av Norges befolkning, og utbyggingen fortsetter hver dag. I de områdene vi ikke tilbyr ice+ får du automatisk dekning med Telias nettverk. Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh. Florian

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

jeg er veldig fornøyd med ICE net.

Omtale av  Jan

Veldig fornøyd med ICE Net God dekning etter mitt behov, og greie tilbakemeldinger/meldinger om noe skal endres ol.

Svar fra ice
13.09.2021 09:42

Hei, Jan Det er veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med oss og dekningen din :) I dag dekker ice+ 94% av Norges befolkning, og utbyggingen fortsetter hver dag. I de områdene vi ikke tilbyr ice+ får du automatisk dekning med Telias nettverk. Ha en fin helg! Mvh Heidi ice.no

Ice prøver å bortforklare manglende støtte for wi-fi tale

Omtale av  Tore

Har i det siste hatt en diskusjon her i forumet med ICE. Det dreier seg om 4G- tale vs wi-fi tale som jo er to forskjellige teknologier. Har en nyere Iphone og har aktivert 4G-tale (for mobilnettet) som også ICE har støtte for. Det som er problemet her jeg bor er at det er ustabile mobilsignaler. Har prøvd med både Telia og Telenor sine nett, men de er ikke bedre. Da hjelper det lite å slå på 4G-tale.Det funker faktisk bedre med å ha kun GSM aktivert. Da gjenstår bare en mulighet, og det er å ringe via wi-fi (det trådløse hjemmenettverket) med mobiltelefonen. Dette virker fint i både Telia og Telenor sine nett med både Iphone og de fleste andre tlf. av nyere dato. Hos ICE derimot er det kun et begrenset utvalg tlf. som kan brukes til wi-fi anrop og Iphone er ikke blant dem. Dette skyldes nok at ICE sitt nett ikke er oppgradert for dette enda. Jeg fastholder derfor min påstand om at ICE henger etter i teknologiutviklingen!

Svar fra ice
03.09.2021 10:40

Hei, Tore Jeg legger meg helt flat, og ønsker å beklage så mye for min misoppfatning her! Det stemmer som du sier, ice har dessverre ikke støtte for Wifi-Tale for iPhone brukere. Per i dag, har vi kun støtte for 4G-Tale. Vi jobber på spreng med å få en avtale med Apple på denne fronten, noe som viser seg å ta veldig lang tid. Vi har dessverre ikke fått noen estimert tid for når dette vil være klart hos ice enda, men vi krysser fingrene for at dette vil dukke opp innen rimelig tid. Igjen, beklager så mye for missforståelsene fra min side i denne saken. Ønsker deg en flott helg! 😊 Mvh. Kristine ice.no

ice har 4 008 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til ice mener
Har tilegnet profilen
ice deltar på Bytt.no

ice har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
ice besvarer omtaler

ice har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
ice ønsker tilbakemeldinger

ice benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR