ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Alt virker å være ok med ice.net. De gangene jeg har vært i kontakt med selskapet har jeg fått den hjelpen jeg trenger.
Hei, Bjørn Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre at du er fornøyd! Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Ha en fin dag! Mvh Carl-Fredrik ice.net
God behandling og ganske rask besvarelse! Det hjelper også at de er hyggelige og prøver å være så hjelpsomme som mulig!
Hei, Sassan Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd med hjelpen du fikk. Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Ha en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Da Hello skulle gå over til Ice.net viste jeg at jeg ikke kom til å ha dekning. Selv om Komplettmobil har sagt opp min avtale med Hello i god tid ble jeg ført over til Ice.net noe som de ikke vedkjenner seg med. Nå har jeg ikke dekning og ingen mobildata, har ringt minst 8 ganger og må forklare situasjonen på nytt hver gang, at de ikke skriver logg på det... Hver gang har de en annen grunn som forklaring på problemet, først skulle de sende SMS 2X men de kommer ikke frem. Må kjøre ut for å for litt dekning men de eneste SMS som tikker inn fra dem er de hvor de spør om hvor fornøyd jeg er med tjenesten, LOL. Har nå kjøpt nytt SIM-kort fordi det skulle være sikker løsning på problemet...... Det er det ikke, fikk ikke send SMS engang i dag. Gleder meg til 20 september, da går jeg over til ny operatør (hvis de slipper meg denne gangen) Hold deg langt unna Ice.net!!
Hei, Francisca Det er veldig dumt dersom du opplever det slikt. Uten kjennskap til saken din blir det vanskelig å kommentere den. Sende meg en e-post til "[email protected]" med følgende informasjon: - Fullt navn - Telefonnummer - Hva du kaller du deg på bytt.no Håper å høre fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Jeg kjøpte sim kort hos Narvesen, i brevet som fulgte med sto det at 49 kr skulle bli trukket fra første faktura. Dette skjedde ikke, så jeg tok kontakt via messenger og fikk til svar at jeg ikke hadde sendt inn kvittering. I brevet står det imidlertid ikke noe om at kvittering må sendes inn. Jeg fikk flott service fra kundesenteret, men hvis kvittering må sendes inn så bør det stå en setning om det i brevet.
Hei, Tor P Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd. Takk for at du sier ifra, jeg skal ta det videre internt. :) Ha en strålende dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Dere leverer fantastisk dekning og er kjempe fornøyd med abonnementet deres. Dessverre så har jeg hatt en uheldig opplevelse med en av deres selgere, hvor jeg ble lovet tilbud på et abonnement hos dere i et halvt år. Jeg er veldig lite glad i at folk lyver på pris for å verve kunder og kan dessverre ikke gi dere mer enn 3. Det værste er egentlig at dere kverulerer når jeg sier jeg ble lovet 6 mnd og i tillegg har papirer på det. OG det skal også stå på kontrakten selgeren tok med seg tilbake til dere. Fantastisk abonnement, dessverre kan jeg ikke si det samme om kundeservicen.
Hei Daniel, Takk for din tilbakemelding, det er godt å høre at du er fornøyd med abonnementet. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal jeg undersøke saken for deg. Legg ved følgende informasjon. Navn: Telefonnummer: Ha en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Dette er noe av det dårligste jeg har opplevd, til og med sammenlignet Thailand, Fillipinene og Kambodsja som ikke er kjent for veldig god mobil kommunikasjon. Lyden i samtaler blir OFTE vrengt og helt uforståelig. Nettet faller ut titt og ofte og kan ta lang tid før det kommer tilbake. BANK-ID fungerer i en av ti tilfeller, sikkert på grunn av dårlig nett Telefon i bedriften som reiste til utlandet måtte legge inn roaming og apn instiliinger på nytt. Vi skiftet til Ice.net i bedriften for 2 uker siden og det hele kan kun beskrives som en veldig dårlig opplevelse. Vi har vært i kontakt med kundeservice nesten daglig, de skal sende det videre til teknisk hver gang og så virker det som problemene er løst... I noen timer før det er på'n igen. Jeg savner Dipper hvor det aldri var problemer, nettet fungerte og vi måtte ikke legge inn alt på nytt ved utenlandsreiser. Vi har også noe Telia i bedriften uten at det er noe videre problemer med Telia. Ice.net sier å ha full Telia dekning men her tror jeg Ice.net må ha blitt lurt av Telia. For Ice.net er noe av det dårligste jeg har vært borti... Og jeg har ikke vært borti noe dårligere og mere problemer siden 90 tallet.... Skikkelig bånn i bøtta, blir nok å skifte leverandør snart om det fortsetter slik. Det er veldig synd fordi vi er veldig fornøyd med 4G routerene fra Ice.net. Men deres mobiltelefontilbud kan ikke sies å stå i samsvar med Ice mobilt bredbånd.
Hei, Stian Det er veldig dumt dersom du opplever det slikt. Uten kjennskap til saken din blir det vanskelig å kommentere den. Jeg ønsker svært gjerne å nøste opp i denne saken. For å gjøre det, må du sende meg en e-post til "[email protected]" med følgende informasjon: - Fullt navn - Telefonnummer - Hva du kaller du deg på bytt.no Vi skal gjøre vårt beste for å gi deg en bedre opplevelse og gjøre deg fornøyd igjen. Håper å høre fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Fart og dekning er generelt veldig god, pris er heller ikke noe å klage på. Liker spesielt godt at man ikke blir fakturert for data man bruker over det som er inkludert i abonnementet. Men har personlig hatt noen problemer med at enkelte meldinger og samtaler ikke går igjennom.
Hei, Kristian Tusen takk for en hyggelig omtale. Det varmer å lese at du er fornøyd med vår nye løsning som data rollover. Dersom du fortsatt opplever problemer med meldinger eller samtaler så ta gjerne kontakt med oss på Facebook eller på telefon 08200 så skal vi løse problemet for deg. Ønsker deg en super dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net