ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vi ble lovt at ice.net hadde dekning hele norden. I fjor var vi i Sverige og Finland uten dekning. Har nå vært i midt- Sverige to ganger men ice.nett funger ikke. Dette er bedrag. Vi kjører rundt med bobil og hadde gledet oss til å ha bredbåndsnett i bilen. Fungerer greit i Norge, men IKKE i Sverige.
Hei, Ingrunn K Veldig dumt å høre at du har hatt dårlige opplevelser med oss i Sverige. Slik skal det selvsagt ikke være når du er på reisefot. Tok du kontakt med oss da du hadde disse problemene? Når det gjelder dekningen så leverer vi kun dekning i Norge, Sverige og Danmark. Jeg ønsker svært gjerne å se nærmere på saken og gjøre deg fornøyd igjen. Fint om du kan sende en e-post til "[email protected]" hvor du oppgir hvem du er, hvilket telefonnummer du har, hvor/når du opplevde disse problemene og hva du kaller deg her på bytt.no. Håper på å høre fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Mye enklere å kontakt med kundeservice....
God kundeservice i Ice.net. Veldig hjelpsomme når det måtte trenges. Annet pluss med Ice.net er at det ikke er en grense på hvor mange dager du kan være i utlandet og fortsatt bruke roaming, SMS osv. Som hjemme i Norge. Minus er at jeg opplever dårlig dekning og jeg får ikke inn 4G (bor i storby).
Hei, Hanne Tusen takk for tilbakemeldingen, det varmer å høre at du er fornøyd med Kundeservicen vår. Jeg ønsker gjerne å undersøke hvorfor du opplever dårlig dekningen i storbyen. Send oss en mail til "[email protected]" så skal vi ta en nærmere titt på dekningen. Håper på å høre fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Da jeg kjøpte telefon gjennom dere for 1 år siden tok det over 6 (!) uker før jeg fikk den i posten (selv om det stod leveringstid 2-4 dager) da jeg ringte dere fikk jeg bare beskjed om å ringe one2cell (eller noe) da det var de som sendte ut tlf. Jeg fikk absolutt INGEN hjelp av dere da jeg ringte. Jeg fikk bare beskjed om å ordne opp selv! Veldig dårlig! MEN ved senere anledning har jeg fått utrolig god kundeservice hver gang jeg har kontaktet dere. Jeg har også alltid hatt god dekning og dere har de beste prisene så jeg har alt i alt vært super fornøyd!!!
Hei, Kathrine Tusen takk for tilbakemeldingen din. Det er en fryd å lese at du er fornøyd med abonnementet ditt. Jeg ønsker gjerne å se nærmere på saken din. Send oss en mail til "[email protected]" med følgende informasjon. - Fullt navn - Telefonnummer - Hva du kaller du deg på bytt.no Håper på å høre fra deg. Ønsker deg en riktig fin sommer videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Ice.net er hverken bedre eller verre enn andre, men noe håpløst at de ikke kan si noe om når de kan tilby tvilling sim.
Hei, HF Tusen takk for en hyggelig omtale. Hyggelig å lese at du er fornøyd med oss! Det er med glede jeg kan fortelle deg at vi kommer med et nytt produkt som kan løse mye av etterspørselen på Tvilling for privatkunder. Lanseringen gjelder i første omgang noe vi kaller for «Ekstra datakort» som kun vil gjelde for datatrafikk (ikke tale, SMS og MMS). Du vil da kunne bruke din datapakke både på hovedabonnementet og tvillingen. Tjenesten vil bli lansert til høsten. :D Ha en riktig god sommer videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Jeg byttet abonnement fra en konkurrent til dere siden jeg synes jeg betalte for mye for akkurat det samme som jeg fikk billigere hos dere - hatt det abonnementet i over 14 år. Og så forandrer dere på tilbudene deres... Greit, jeg er ikke den som bruker internett kjempe mye, men å gå fra 1 Gb til 500 Mb, merkes. Det var ikke greit.
Er veldig bra kundeservice, får raske og gode svar. Ellers fungerer alt som normalt, og har ikke opplevd noe problemer. Er også et veldig et veldig billig.
Hei, Eirik Tusen takk for en kjempe hyggelig omtale. Det er utrolig varmer å høre at du er fornøyd med oss. Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Ønsker deg en riktig fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net