ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har hatt Ice på 4 mobiler i over 5 år på Røros og kjører en del rundomkring i Fjellregion og Trondheim og aldri opplevd problemer med signal. Veldig enkelt å få tak i kundebehandler og får greie svar de få gangene jeg lurte på noe. Har også mobilbredbånd gjennom Ice, og den funker 95% av tida perfect, kan vare litt tregt noen ganger spesielt om kvelden. Alt for dyrt 800 kr.mnd for den største pakke og ift. opplevd kvalitet. Finner desverre ingen bedre mens jeg venter på fiber.
Hei, Tintor Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. :) Vi ble i 2019 og 2020 kåret til Norges beste kundeservice, og jobber hver dag med å yte den beste servicen for våre kunder. Vi setter våre kunder i sentrum. :) Jeg ønsker deg og dine en riktig god dag. Mvh. Tina ice.no
Holder ikkje det dei lover. Reklamerer med god dekning over alle plasser, eg opplever det motsatte.
Hei, Åge Så leit å høre at du opplever problemer med dekning. Ni av ti i Norge har nå tilgang til ice sitt eget mobilnett som dekker 91% av Norges befolking, når det kommer til mobiltelefoni. Der hvor vi enda ikke har bygget ut ice+ dekning, leier vi nett hos Telia. Send gjerne henvendelsen på e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummer/kundenummer og en kort beskrivelse av problemet. Så skal vi se nærmere på dette for deg. :-) Mvh. Tina ice.no
Midt i Trondheim by, vil sjekke konto, kjøpe Atb mobillett og det går ikke. Ny mobil, prøver å laste ned, gang på gang, men ingenting skjer. Da må jeg gå hjem ,men ikke med buss. Nå blir det nok. Uansett hvor jeg befinner i byen, så det tar evighet å laste ned Vipps, DnB eller Hm. Blir så lei av det hele.
Hei, Sonja Slik jeg forstår det, så har du problemer med mobildata. Har du sjekket at alle innstillingene på telefonen din ligger korrekt inne? Du kan se hvordan innstillingene på telefonen din skal være her: https://www.ice.no/kundeservice/mobiltelefoni/mobildata/data--og-mms-innstillinger/ Send gjerne henvendelsen på e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummer/kundenummer og en kort beskrivelse av problemet, dersom alt ser normalt ut på telefonen din. Så skal vi se nærmere på dette for deg. :-) Mvh. Tina ice.no
Lang historie, holdt på siden 4 juni, nå spør de om jeg har glemt dem og minner på ubetalt regning med forfall 3 august? Hvordan skal man få betalt en regning man aldri har fått? Blitt lovt på tro og ære iukesvis at denne skal komme på Mail
Hei, Elisabet Det er selvfølgelig forståelig at man blir forrvirret når den opprinnelige fakturan ikke har kommet. Du kan forresten alltid finne fakturaene dine på Min Side. :-) Send gjerne henvendelsen på e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummer/kundenummer og en kort beskrivelse av problemet. Så skal vi se nærmere på hvor vi sender deg fakturaene dine. :-) Mvh. Tina ice.no
Kjøpte ny telefon som jeg fikk billigere ved å bytte leverandør til ICE. Det var store lovnader fra selger om at 4G-nettet skulle være det med best dekning i Nord-Norge. Dette stemmer ikke. På reiser til Sør-Norge fungerer nettet bra, men i Nord-Norge, også midt i Tromsø by, er det helt krise. Nettet er ustabilt, faller ut og enkelte dager fungerer det ikke i det hele tatt. Senest i dag var vi to stk ved min arbeidsplass som ikke fikk kjøpt bussbillett via mobil fordi 4G-nettet var nede. Andre med andre abonnement hadde ingen problemer. Er fryktelig lei av å aldri kunne stole på nettet og kommer til å bytte til annen leverandør samme dag som bindingstiden går ut.
Hei, Anna Det er selvfølgelig kjedelig å lese at du har problemer med 4G-nettet vårt i Nord-Norge. Send gjerne henvendelsen på e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummer/kundenummer og en kort beskrivelse av problemet. Så skal vi se nærmere på dette med dekningen for deg. :-) Mvh. Tina ice.no
Byttet til annen operatør som skulle dekke utkjøp på 3000 per abb.Så får jeg faktura på både utkjøp og avtalebrudd.Såvidt meg bekjent så er de eneste operatør som opererer med avtalebrudd på 3000 i tillegg til utkjøp.Styr unna Ice!Dekningen var i tilleg meget dårlig. Anbefales IKKE!
Hei, Kbo! :) Det er fullt mulig å ha to ulike typer avtaler hos oss. Den ene er du kjent med, som er utkjøpsavtale. Den er ofte 36 måneder lang. Den andre typen avtaletid er gjerne en du får om du har et rabattert abonnement hos oss. Denne avtaletiden er på 24 måneder. Det finnes en tredje avtaletid også. Den kommer om du kjøper en rabattert telefon via oss. Jeg synes det er leit å lese at du var misfornøyd med dekningen. Dessverre kjenner jeg ikke til saken din. Jeg ønsker dog å nøste opp i denne saken. Send meg gjerne en e-post til [email protected] med følgende informasjon: - Fullt navn - Telefonnummer - Hva du kaller deg her på bytt.no - Et kort sammendrag av saken Jeg håper jeg hører fra deg! :) Mvh. Michelle ice.no
Data frihet er lureri. Styr unna. Hastighet er så lav at man ikke engang kan lese VG. No.
Hei, David Så leit å høre at du ikke er fornøyd med tilleggstjenesten vår Data Frihet. Med Data Frihet kan man bruke opptil 1000 GB i vårt mobilnett (ice+) og få opptil 10Mbit/s hastighet for kun 99,- ekstra per måned. Denne hastigheten skal være nok til å kunne streame Full HD. Det er heller ingen avtaletid på Data Frihet, som vil si at du kan skru tjenesten enkelt av i appen eller via Min Side selv. :) Send gjerne henvendelsen på e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummer/kundenummer og en kort beskrivelse av problemet. Hvis du ønsker at vi skal se nærmere på dette for deg. :-) Mvh. Tina ice.no