ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Forsøkte å chatte med ICE, men chatten deres er så dårlig at jeg ikke mottok svar fra rådgiver på lang tid, og når jeg skrev en ny melding dukket deres meldinger opp. Meldingene de skrev hadde masse spesialtegn i seg så det var ikke mulig å tolke hva de skrev. Elendig hattefunksjon. De endret abonnement uten å varsle meg, og når jeg klagde på det, så mente de det var riktig abonnement for meg. Jeg ba om dato jeg angivelig skulle må mottatt en e-post men det var vanskelig for dem å svare på. Jeg mottok aldri noen e-post som varslet om endring i abonnement.
Hei, Kamilla Det er veldig leit at du ikke er fornøyd med kundeservice og at du ikke fikk svar på dine spørsmål.. Vi sendte ut informasjon på e-post i slutten på august. Endring i priser og abonnement gjelder fra 01. oktober 2024. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected], hvis du har flere spørsmål eller ønsker hjelp. Mvh Julie ice.no
Hadde ice i mange år uten problemer. Hadde pakken på 199kr mnd. Fikk regning for denne mnd på 299kr uten å har bestilt denne nye abonnemang. Ring de å det var Take it or leave it. Lyse på sitt beste.
Hei, Steven Det er veldig leit at dette har skjedd. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] slik at vi kan se på saken en gang til. Mvh Julie ice.no
Styr unna ice. De sier at jeg kan overføre private numre til bedriften og lover meg bruddgebyret som selvfølgelig kommer mot meg privat siden dette er private numre dekket. Alt går bra helt til de skal betale bruddgebyret. Da skal jeg plutselig sende de faktura gjennom firmaet på private penger… Det tror jeg ikke skattevesenet vil like så det nekter jeg å gjøre. Synd sier de bare og sier da at jeg ikke får pengene mine men jeg må være kunde hos dem i de 3 årene avtalen de brøt gjelder for. Så ikke stol på noe de sier. Dette er svindel.
Hei, Anneb leit å høre at du føler det slik. Med tanke på at dette er en offentlig vegg kan vi ikke gå inn på personsensitive detaljer. Ønsker du hjelp med dette må du ta kontakt med oss på telefon, chat eller e-post. Mvh Mia ice.no
Skrev for noen dager siden om pris som jeg ikke var fornøyd med. Jeg fikk svar fra ice på omtalesiden om at jeg skulle ta kontakt for å se på pris. Ble gitt en annen og bedre pris . Jeg spurte i fht betingelser og da viste det seg at det var helt andre betingelser enn det som fulgte mitt abonnement. Jeg fikk deretter vite at de ikke kunne møte meg på pris. Så at man blir bedt om å kontakte ice trenger ikke bety at noe skjer i fht pris.
Hei, Bernt. Det er leit å høre at vi likevel ikke klarte å finne en tilfredsstillende løsning for deg. Jeg får ikke sett nærmere på saken din her, men send oss gjerne en henvendelse til [email protected] med telefonnummer og litt informasjon om deg, så kan vi ta en nærmere titt på saken din. Mvh. Anne ice.no
Jeg har hatt en strålende opplevelse med Ice som leverandør. Kundeservicen deres har vært eksepsjonell, alltid hjelpsomme og raske til å løse eventuelle spørsmål jeg hadde. Prisene er svært konkurransedyktige, og jeg har fått mye for pengene. Dekningen i både Midt- og Sør-Norge har vært veldig god, med stabilt nettverk uansett hvor jeg har reist. Overgangen til Ice var også utrolig enkel, med alt inkludert. SIM-kortet kom med en nøkkel for å bytte SIM på smarttelefonen, og det fulgte også med et veiledningsark som gjorde det hele uproblematisk. Anbefaler Ice på det sterkeste!
Hei Christian. Tusen takk for fine ord, og god omtale. Det er virkelig hyggelig å lese om hvor fornøyd du er med ice. Ønsker deg en fin dag. Mvh ice
Fungerer greit i dagliglivet, men syns det er veldig urimelig at jeg må betale full pris for månedsabonnomentet, når de var mobiloperatøren min i kun 2 dager den mnd før jeg byttet til en annen mobiloperatør (av andre årsaker). Får bare beskjed av kundeservice at dette er en prinsippsak hos Ice.
Hei Torun. I henhold til ice sine abonnementsvilkår må abonnementet betales ut den måneden oppsigelsen blir gjennomført. Mvh ice
Ble fakturert full måned ved bytte fra ice selv om abonnemenetet kun var operativt noen timer av den første dagen. Ved kontakt med kundeservice ville ikke de hjelpe, og jeg ble bedt om at slik er det bare. 400 kr for et abonnement for en dag, det mente de på kundeservice var etisk riktig.
Hei Adam. Om du tok kontakt og angret ditt kjøp samme dagen det ble aktivert er det litt rart om du må betale. Vi kan bare svare på generel basis her, men ønsker du at vi skal se nærmere på det er det bare å kontakte kundeservice: https://www.ice.no/kundeservice/kontakt-oss/ https://www.ice.no/kundeservice/kontakt-oss/kontaktskjema/ Hilsen ice