ice opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Fikk ett sluttkrav fra ice nå ifb med bytte av mobilleverandør nå. Bruddgebyr på kr. 3000 samt ett utkjøpsgebyr (3000 36mnd) på kr. 3000. Tips: Google Lyse Tele AS
Hei, Glenn. Dette er leit å lese. Håper du tar kontakt med vår kundeservice så skal vi selvfølgelig se på det: https://www.ice.no/bedrift/kundeservice/kontakt-oss/kontaktskjema/ Mvh Monica ice.no
Dårlig dekning i indre bygder. (Agder, Telemark) & Vanskelig å benytte parkerings apper ved parkering i kjeller eller fjell ogs manglende dekning
Hei, Amette🙂. Så leit du opplever dårlig dekning med ditt ice abonnement. Sånn skal det ikke være. Det er vanskelig å hjelpe deg med å feilsøke her på denne siden. Kontakt vårt kundesenter på 21 00 00 00 eller via Chat på ice.no så vi kan hjelpe deg. Du kan også prøve en omstart på din telefon. Skrur du av og på telefonen kan det være at problemet løses av seg selv. Hvis ikke må du fortsette å feilsøke. Mvh Yvonne Ice.no
Dårlig dekking, kundeservice er kunnskap låse, vanskelig, lurer hundene, bestiller men en produkt får man en helt feil produkt, ikke samarbeids villig
Hei, Christi😔 Det er veldig leit å lese om erfaringen din. Jeg får dessverre ikke hjulpet deg her på en offentlig vegg, og råder deg til å ta kontakt nok en gang kundeservice. Jeg håper det løser seg for deg. Mvh Yvonne ice.no
Har lagt på fra189kr med tvillingkort til 277 uten varsel og nå skal dem legge på 30kr til med 5 gigabeit
Hei, Knut. Det var veldig leit å lese om erfaringen din. Jeg får dessverre ikke hjulpet deg her på en offentlig vegg, og råder deg til å ta kontakt med vårt kundesenter på 21 00 00 00 . Mvh Yvonne ice.no
Arrogant - vil øke abm pris med rundt 20 pst og påtvinge meg en kapasitet jeg ikke trenger - alternativt "slavekontrakt" , dvs 12 mnd bindingstid med et temmelig stort gebyr ved avbrudd.
Hei Inger G. 🙂Forbruket har endret seg og vi bruker mer og mer data. Ice har valgt å endre abonnement til mer data med et tillegg i prisen kr 30 i måneden. Har du binding på ditt abonnement, vil du beholde prisen du har til bindingen utløper. Har du spørsmål om ditt abonnement kontakt vårt kundesenter på 21 00 00 00 eller via Chat på ice.no så vi kan informere deg om ditt abonnement. Mvh Yvonne Ice.no
Valgte etter anbefaling og kampanje 40gb data, men brukte lite og har nå over 80gb rollover. Har gått til abonnement med 2 gb data, men mister alt over 2 gb rollover. Hva har jeg da betalt for i sommer?
Hei, Trygve Det forstår vi at du lurer på. Når man endrer til et mindre abonnement, mister man oppspart rollover utover det som er inkludert i abonnementet du endrer til. Siden du endret til 2 GB kan du ha 4 GB totalt, inkludert abonnement og rollover. Hvis du ønsker informasjon om hva du har betalt og hvor mye rollover du har, er du velkommen til å kontakte kundeservice 😊 Vår e-post er [email protected]. Vi er også tilgengelig på 21 00 00 00 og på chat på ice.no. Mvh Julie ice.no
Det er andre gang jeg valgte Ice, da de kom med et godt tilbud, men jeg angret fort like mye som sist. Dekning kan være god flere steder men plutselig blir den svært dårlig. Og når problemer oppstår har kundeservice vært svært lite god. Første gangen jeg hadde abonnementet kastet jeg bort flere måneder med feilsøking da Ice påstod det angivelig handlet om masten i området og lignende ting utenfor deres kontroll. Det ble hakking i telefonsamtaler og dårlig hastighet i lang tid da jeg trodde på dem. Så byttet jeg operatør og problemet ble løst på dagen. Nå er jeg tilbake i samme situasjon og de kommer med lignende påstander. De krever i tillegg en måneds betaling for 3 dagers bruk. Og kundeservice tar intet ansvar eller er behjelpelige rundt saken. Det er mange operatører som har bedre dekning og i tillegg er billigere. Bruk heller dem.
Hei, Åsa! Dette er veldig leit å høre. Nå har vi ikke innsikt i abonnementet ditt herfra, så vi får ikke svart deg vedrørende fakturaen du har fått. Håper derfor at du kontakter oss på e-post [email protected]. Det er leit at du måtte bytte operatør, men vi forstår at det er viktig å ha en mobiloperatør der dekningen er god. Håper at vi hører fra deg. Mvh Julie ice.no