ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hadde store problemer med både tlf og netttilgang i Spania. Måtte søke ny operatør opptil 10 ganger daglig. Hadde datatilgang av og på i noen dager før den forsvant helt. Dette var midt i Torrevieja, en ganske stor by. Har skjedd meg to ganger på en måned. Får forskjellig forklaring hver gang jeg ringer.
Hei, Kristin S. H Veldig dumt å høre at du har hatt dårlige opplevelser med oss i Spania. Slik skal det selvsagt ikke være når du er på reisefot. Jeg ønsker svært gjerne å se nærmere på saken og gjøre deg fornøyd igjen. Fint om du kan sende en e-post til "[email protected]" hvor du oppgir hvem du er, hvilket telefonnummer du har, hvor/når du opplevde disse problemene og hva du kaller deg her på bytt.no. Håper på å høre fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Best på pris. Kjapp og god kundeservice. Har brukt Telenor tidligere og ice er minst like bra.
Jeg er veldig fornøyd med tilbudene, samt hvor lett det er å få hjelp med det en lurer på. Får alltid svar og dere svarer frem til jeg er fornøyd og har fått svar på mitt: Litt dårlig dekning enkelte steder, men det er vel noe som blir bedre med årene!
Hei, Svein-Erik Tusen takk for hyggelig omtale. Det varmer å høre at du er fornøyd med hjelpen du har fått! Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Konkurransedyktige priser, ikke for komplisert reklame.
Jeg måtet vente i over en time for å få svar til et enkelt spørsmål om mitt abonnement. Er dette bra kundeservice?
Hei, Enrique Dette høres ikke bra ut. Denne saken vil jeg veldig gjerne at ser nærmere på. Da kan vi avdekke eventuelle feil vi har gjort, og se om vi kunne gjort en bedre jobb. Send meg en e-post til "[email protected]" så snart som mulig, så vil du høre fra oss. Oppgi følgende i e-posten: - Fullt navn - Telefonnummer - Kort oppsummering saken du klager på (du må gjerne copy paste) - Hva du kaller deg på bytt.no Håper å høre fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Kundeservice er bra, for alltid svar og rask og hyggelig service.
Tok kontakt med kundeservice 4. Mai om min dårlige dekning etter mange tilbakemeldinger fra folk som hadde prøvd å ringe meg uten å få kontakt. Fikk mail fra kundeservice om at de hadde prøvd å ringe meg, jeg fikk selvfølgelig ingen oppringning pga. dekningen. Saken ble overført til teknisk avdeling samme dag. Da jeg ikke hadde hørt noe fra teknisk avdeling ennå den 18. mai valgte jeg å bytte mobiloperatør. Kanskje den hadde prøvd å ringe, hvem vet, når dekningen var så dårlig.
Hei, Sølvi Synd å høre at du hadde en del negative erfaringer med oss som førte til at du byttet selskap. Om du vil at vi ser nærmere på saken din, kan du gjerne sende en e-post til "[email protected]". Det kan være til nytte for oss, slik at vi kan forbedre oss. Ønsker deg en fortsatt fin sommer! Mvh Carl-Fredrik ice.net