ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Variabel og mye dårlig dekning Håper utbygging i mitt distrikt
Hei, Aud Det er leit å høre at du opplever dekningen som både variabel og dårlig. Dette er selvfølgelig noe vi ønsker å se nærmere på. Kontakt oss gjerne på [email protected] med fult navn, mobilnummer, og adresse. Vi undersøker i så fall dekningsforholdene der du bor, og om noe kan gjøres for å forbedre eller stabilisere dekningen din. Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh Jonas ice.no
Har vært kunde i over 10 år, aldri hatt noen problemer med verken pris, ringing, sms, dekning og datatrafikk. Billige abonnement med mye data inkludert, og helt ok dekning, ingenting å klage på i hverdagen, foruten togreiser og enkelte fergereiser hvor dekningen er svært svak eller ikke-eksisterende til tider, men det opplever også folk med andre operatører fra tid til annen. Opplever også motsatt hvor jeg har god dekning enkelte steder, mens andre har mye dårligere dekning. Behjelpelig kundeservice, og ikke minst gode tilbud på mobiltelefoner med store prisavslag kontra å kjøpe mobil hos andre operatører.
Hei, Leander Så koselig tilbakemelding, dette setter vi stor pris på! Mvh. Anne ice.no
Ustabilt og generelt dårlig internett. Ble lurt til å bytte internett og mobil over til ICE for hele bedriften. I morgen tidlig så byttes dette tilbake. Misfornøyd deluxe
Jeg var Vipps kunde som fulgte med med over til Ice. Som Ice kunde kan jeg plutselig ikke lenger motta Sms'er fra min spanske bank. Nå sitter jeg på en bunke med regninger som jeg ikke får betalt. Problemene begynte den dagen jeg ble kunde i Ice. Men hos Ice sin support er det ikke hjelp å få. Ice sier det er ikke feilen deres og løper fra sitt ansvar. Jeg ser på nettet at mange andre Ice kunder har opplevd det samme problem. Ingen fikk hjelp fra Ice. De måtte bare bytte til en operatør tilknyttet Telenornettet. Og da var problemet løst.
Hei Paul K, Dette må jeg få sett på for deg. Det er fint om du kan sende meg en epost med litt mer informasjon i saken. Eposten kan du sende til [email protected]. Legg ved ditt mobilnummer og fulle navn, så skal jeg se hva som er gjort når du har vært i kontakt med oss tidligere. Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh Heidi ice.no
Dekker ganske enkelt over at abonnementet inneholder 2 års binding. Hadde aldri inngått avtale hvis selger hadde sagt dette. Kundeservice skylder på oss fordi vi ikke leste SMSen fra dem godt nok, men når du har selgeren på tråden og stresser deg 5 minutter etter mottak, så leser du ikke hele blekka. Dette vet ICE og skor seg på det. STYR UNNA KJELTRINGENE!
Hei Anders N, Dette må vi se nærmere på. 2 års bindingstid høres ut som et bedriftsabonnement. Jeg skal se på saken din hvis du sender meg litt mer informasjon en en epost til [email protected]. Legg da ved mobilnummeret ditt, så skal jeg sjekke opp hva som har skjedd her. Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh Heidi ice.n
Forstår ikke hva folk klager på. Har brukt ICE med ICE+ i snart et par år nå og det har vært 0,0 problemer både her i Norge, i Europa og andre deler av verden. Skal man være litt kritisk så kan det vel være at kundeservice kan være litt svak på "det tekniske", slik at man må finne ut av tingene selv, men ettersom det meste kjører med automatisk konfigurering, så er det jo ikke så komplisert. Totalt sett kjemepfornøyd etter to ganske problemfrie år, med veldig bra kvalitet i forhold til kostnad.
Hei Arne! Tusen takk for en strålende tilbakemelding, dette er noe vi virkelig setter pris på og tar med oss videre. Ønsker deg en fin dag! Mvh Stine
For 100 kr får jeg 1000GB data som er helt fantastisk deal for meg som farter mye det jeg ikke har internett.
Hei Astrid! Tusen takk for flott tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Ønsker deg en fin dag! Mvh Stine