ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Gjennom mine år har jeg opplevd nesten alle de ulike mobil operatørerene. Jeg kan trygt si at Telenor er den mest overprisede operatøren jeg har hatt. Betalte bokstavelig talt 179 for 500 MB imåneden, helt absurd!! Uansett, nå har jeg tatt meg tid til å undersøke de forskjellige operatørene og det viser seg at Ice.net desidert presterer best! i tillegg var de såpass "snille" at de dobblet mobilsatsning min de tre neste månedene :) Får samtidig en massiv hastighet på over 100 MB i download! I konklusjon er Ice.net den beste operatøren jeg har hatt hit til. Forhåpentligvis, kommer ice net til å opprettholde den fantastiske prestasjonen i nettet. Stort sett er jeg meget fornøyd :)
Hei, Louis Tusen takk for en kjempe hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd med abonnementet ditt! Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 21000000. Ønsker deg en strålende dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Aldri velg ice.net. Dårlig service rett og slett!!
Hei Jan, Dette hørtes ikke bra ut, send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi hjelpe deg så godt vi kan. Vi skal gjøre at for å gjøre deg fornøyd igjen. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Dårlig opplevelse. Prøvde å lure moren min til å gå fra det mobilabonnementet hun hadde og gå over til ice net. Da hun ønsket å ringe sin datter for å høre om råd, før hun tenker å melde seg inn så stopper han som selger mobilabonnementet henne, og begynner å snakke om hvorfor hun må ringe datteren sin. Og at hun ikke skal ringe.
Hei, Paula Det er leit å høre at dere har hatt en slik opplevelse. Slik skal det selvfølgelig ikke være. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke denne saken videre. Legg ved følgende informasjon: Navn og telefonnummer. Hører fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Styr unna dette firmaet. Kan ikke logge inn på min side etter at jeg har fått ny ruter, ruter fungere annen hver gang. Får også brev om at jeg har snakket opp mitt abonnement. Det stemmer ikke, fikk bare ny ruter.
Hei, Per M. Ø Dette hørtes ikke bra ut. Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi hjelpe deg så godt vi kan. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Fantastisk god hjelp da min mor ville bytte abonnement nå som vi er på andre siden av jorda. 😃 Raskt og konkret svar tilpasset vår henvendelse. Ingen standardsvar. Tok kontakt med oss på telefon da det var hensiktsmessig. Stor takk!
Hei, Bente Tusen takk for en kjempe hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd med servicen du fikk. Du får hilse din mor og ønske henne velkommen som kunde! Ønsker dere en superduper dag videre. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Har ikke hatt noe problemer uran en gang, men det retta seg fort opp. 😊
Hei, Sara M Takk for din super hyggelige tilbakemelding. Det varmer å høre at du er fornøyd. Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Ha en super dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Jeg fikk hjelp ved det nye inloggningen med e post fra dere, det var veldig raskt, tusen takk for hjelpen.
Heisann Salko S Tusen takk for en kjempe hyggelig omtale. Det er godt å høre at du fikk den hjelpen du trengte. Ønsker deg en strålende dag videre. Mvh Carl-Fredrik ice.net