ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har tidligere hatt Telenor abonnement og dette har fungert godt både hjemme og på hytta. Ble fristet til å skifte til ICE nett pga. pris. Angret bittert! Dårlig dekning både hjemme (Oslo) og på hytta. Har stort sett blitt henvist ut i hagen for å kunne snakke med andre på telefon. Har løpt rundt i hagen for at mottaker av samtalen har kunnet høre hva jeg sier. Det har vært en kald vinter! Da jeg etter mye frem og tilbake på tlf. og mail, fikk jeg beskjed om at jeg dessverre lå i en blindsone (teknisk avdeling), og dette er i storbyen Oslo!! Også på hytta hadde jeg store problemer. Prøvde da å få til en avtale der jeg kun betalte telefonen og ikke abonnementet jeg hadde bundet meg til i år, men det var ikke mulig. Måtte pent betale hele summen, selv om jeg måtte ut av huset for å få kontakt på tlf. Jeg har en kronisk sykdom som gjør at jeg må få kontakt med legevakt raskt, og da har jeg ikke mulighet til å løpe rundt ute for å få kontakt! Har nå byttet til Telenor igjen. Kommer aldri til å velge ICE.net igjen.
Hei, Kjersti B Dette høres ikke bra ut. Denne saken vil jeg veldig gjerne at vi ser nærmere på. Send meg en e-post til "[email protected]" så snart som mulig, så vil du høre fra oss. Oppgi følgende i e-posten: - Fullt navn - Telefonnummer - Kort oppsummering saken du klager på (du må gjerne copy paste) - Hva du kaller deg på bytt.no Håper å høre fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Prisene er gode, men mobildata-tjenesten er svært ustabil og som regel treg. Ofte er hastigheten så lav at det tar et halvt minutt å gjøre et enkelt google-søk. Jeg kommer dessverre til å bytte leverandør så snart bindingstiden er over.
Hei, Øystein Veldig dumt å høre at du har hatt dårlige opplevelser med oss. Jeg ønsker svært gjerne å se nærmere på saken og gjøre deg fornøyd igjen. Fint om du kan sende en e-post til "[email protected]" hvor du oppgir hvem du er, hvilket telefonnummer du har, hvor/når du opplevde disse problemene og hva du kaller deg her på bytt.no. Håper på å høre fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Jeg har hatt ice.net i omtrent et halvt år nå, og har aldri hatt verre dekning. Jeg var nylig i Japan i 2 uker, og hadde ingen dekning der, og det til tross for at de nylig satte opp abbonementet mitt 100kr i måneden slik at det kunne fungere i utlandet. Skal bytte så fort bindingstiden min går ut.
Hei, Hanne S Veldig dumt å høre at du har hatt dårlige opplevelser med oss i Japan. Slik skal det selvsagt ikke være når du er på reisefot. Jeg ønsker svært gjerne å se nærmere på saken og gjøre deg fornøyd igjen. Fint om du kan sende en e-post til "[email protected]" hvor du oppgir hvem du er, hvilket telefonnummer du har, hvor/når du opplevde disse problemene og hva du kaller deg her på bytt.no. Håper å høre fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Reklamen holder ikke mål, må kjøpe lokal tilgang til wifi på campingplasser.
Gode og kjape svar på facebook. Man finner svar til ting man lurer på.
Fabelaktig produkt, holder prisene de oppgir, rimelig og helt rå på datafart i forhold til konkurrentene jeg hadde tidligere. Meget fornøyd kunde.
Hei, Frode Tusen takk for en kjempe hyggelig omtale, Frode! Det er godt å høre at du er fornøyd. Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Ønsker deg en strålende sommer videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Bra service, opplever litt dårlig dekning. Føler prisen er litt høy.