ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Prisene er gode, men mobildata-tjenesten er svært ustabil og som regel treg. Ofte er hastigheten så lav at det tar et halvt minutt å gjøre et enkelt google-søk. Jeg kommer dessverre til å bytte leverandør så snart bindingstiden er over.
Hei, Øystein Veldig dumt å høre at du har hatt dårlige opplevelser med oss. Jeg ønsker svært gjerne å se nærmere på saken og gjøre deg fornøyd igjen. Fint om du kan sende en e-post til "[email protected]" hvor du oppgir hvem du er, hvilket telefonnummer du har, hvor/når du opplevde disse problemene og hva du kaller deg her på bytt.no. Håper på å høre fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Jeg har hatt ice.net i omtrent et halvt år nå, og har aldri hatt verre dekning. Jeg var nylig i Japan i 2 uker, og hadde ingen dekning der, og det til tross for at de nylig satte opp abbonementet mitt 100kr i måneden slik at det kunne fungere i utlandet. Skal bytte så fort bindingstiden min går ut.
Hei, Hanne S Veldig dumt å høre at du har hatt dårlige opplevelser med oss i Japan. Slik skal det selvsagt ikke være når du er på reisefot. Jeg ønsker svært gjerne å se nærmere på saken og gjøre deg fornøyd igjen. Fint om du kan sende en e-post til "[email protected]" hvor du oppgir hvem du er, hvilket telefonnummer du har, hvor/når du opplevde disse problemene og hva du kaller deg her på bytt.no. Håper å høre fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Reklamen holder ikke mål, må kjøpe lokal tilgang til wifi på campingplasser.
Gode og kjape svar på facebook. Man finner svar til ting man lurer på.
Fabelaktig produkt, holder prisene de oppgir, rimelig og helt rå på datafart i forhold til konkurrentene jeg hadde tidligere. Meget fornøyd kunde.
Hei, Frode Tusen takk for en kjempe hyggelig omtale, Frode! Det er godt å høre at du er fornøyd. Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Ønsker deg en strålende sommer videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Bra service, opplever litt dårlig dekning. Føler prisen er litt høy.
Sier du opp abonnementet ditt i god tid før måneden er omme, blir porteringstiden avgjørende om hvorvidt du må betale en hel ny måned. Som for oss gled porteringstiden inn med 2 dager i neste måned og en hel ny måned måtte betales. Det hevder ice.net de er i sin fulle rett til å gjøre. God kundeservice ikke sant?
Hei, Ivar Jeg ønsker gjerne å se nærmere på saken din. Det er veldig dumt dersom du føler at kundeservicen du mottok av oss, ikke var til nytte for å løse problemene du nevner. Dersom du sender en e-post til "[email protected]" slik at vi kan se hva vi kunne gjort annerledes i saken din. Ber deg oppgi følgende informasjon: - Telefonnummer - Mobiltype - Fullt navn Håper virkelig at du tar kontakt, slik at vi kan lære av denne saken. Ser at du har byttet selskap, men vit at du alltid er velkommen tilbake til oss på et senere tidspunkt. Mvh Carl-Fredrik ice.net