ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ice klarer ikke å levere mobilt bredbånd til bobilen min. Dårlig, eller ingen hjelp å få fra kundeservice.
Hei Reidar Dette hørtes ikke helt bra ut. Kan du sende oss en e-post til [email protected] med navn, telefonnummer/kundenummer og en oppsummering av hva som har skjedd slik at vi kan undersøke dette nærmere? Håper å høre fra deg. Ønsker deg uansett en fin dag.
Bra abonnoment, grei pris, men sliter litt med dekning til tider.
Hei Thomas Så fint å høre at du er fornøyd med oss. Siden du har opplevd litt problemer med dekingen anbefaler jeg deg at du kontakter oss så vi kan få hjulpet deg til å finne mulig løsning. Du kan da sende oss en mail på [email protected].
Får beskjed av selger om stabilt nett. Merker med en gang jeg bytter over at dette ikke stemmer. Etter et år bytter jeg tilbake til min tidligere mobiloperatør, eneste som holder meg til ICE et år er bindingstid. ICE stenger da sim-kortet mitt før jeg har fått nytt fra den nye leverandøren. Dette stenger de den 2. September, for så å sende meg regning for hele September noen dager etterpå. Anbefaler virkelig ikke ICE til noen.
Hei Dette var trist å lese. Om du ønsker at vi ser nærmere på dette for deg, kan du sende oss en e-post til [email protected] med navn, telefonnummer og en forklaring på hva saken handler om. Da undersøker vi dette mer enn gjerne for deg. Ønsker deg uansett en fin dag.
Fordelen med ICE er at man har 1000GB på ICE+ til 99 kroner, og at jeg kan gi bort rolloverdata til dattera. Fornøyd med appen og nettsida, enkelt og oversiktlig. Eneste problem jeg har er at telefonen min hele tida har lyst til å benytte Telia sitt nett (ice) framfor ice sitt eget nett (ice+), da benyttes ikke data fra 1000GB kvoten, men av den vanlige kvoten, dette sjøl om det er dekning med ice+. Skal man strømme en film må jeg velge ice+nett manuelt, og la telefonen ligge helt i ro for å bruke ice+nettet. Det var også litt surt at ekstra data-sim ikke kan bruke av 1000GB kvoten, så det simkortet var litt bortkasta, så det sa jeg opp. De fleste ting kan løses i appen, men de gangene jeg har vært i kontakt med kundeservice har jeg fått rask hjelp. Det hadde vært fint om datamengden man har brukt hadde blitt spesifisert på faktura. På "min side" forvinner brukt datamengde etter 3 måneder. Kan være fint å følge med på hvor mye man har brukt i løpet av året og slik se om abonnementet er tilpasset faktisk bruk. Nå benytter jeg et Excel ark....
Hei Finn! Så fint å høre at du er fornøyd med oss. Siden du har opplevd litt problemer med tilkoblingen til ice+ anbefaler jeg deg at du kontakter oss så vi kan få hjulpet deg til å finne en best mulig løsning. Du kan da sende oss en mail på [email protected]. Tar med tipset angående spesifisert databruk videre. Ønsker deg en fin dag Mvh Stine Ice.no
Leverer det de lover. Leverer det de lover. Leverer det de lover.
Hei, Tommy Det er supert å høre at du er fornøyd med oss! Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Ønsker deg en super dag! Mvh Jonas ice.no
Bestilte telefon via ice da jeg allerede har abonnement der. Ble lovet telefon innen 3 uker (dette står også på nettsiden). Etter 4 uker uten å ha hørt noe ringer jeg og spør når den kommer. Her får jeg beskjed om at det ikke kommer noe telefon på minst 4 uker og de kan ikke si noe om når den kommer. Jeg spør hvilke andre alternativer de har og får tilbud om en dyrere telefon - og jeg er ikke interessert i det uten kompensasjon. Det var ingen problem å få tak i tilsvarende telefon andre steder. Jeg reagerer på at det fremdeles står 1-3 uker leveringstid når sannheten er over 2 måneder, og jeg reagerer på at det er umulig/vanskelig å få kontakt med noen over de stakkars kundebehandlerne. Er det mulig å sende Mail til ice?
Hei Magne. Det har dessverre vært ganske stor forsinkelse på levering av telefoner.. I og med at du skriver at du har en dårlig erfaring med kundeservice, ønsker jeg gjerne at du sender oss en e-post til [email protected] om det er noe du vil at vi tar videre internt eller se på din ordre. Ønsker deg uansett en fin dag. Mvh Stine
Ringte for å si opp prøveabbonement, dette var da ingen problem. Ringte noen dager senere for å kansellere oppsigelsen, men da kunne de ikke finne at det var oppsagt en gang! Dette syns jeg er skummelt, flaks at det ble oppdaget!
Hei Kaikristian. Dette er selvfølgelig ikke slik vi ønsker at det skal være. Når dere tar kontakt med oss i forbindelse med forskjellige saker skal dere ikke trenge å følge opp sakene for at de skal bli fullført. Dette skal jeg ta videre,beklager så mye. Ønsker deg en fin dag! Mvh Stine