ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Skrur prisen opp til det dobbelte etter noen måneder. Da er det en ting som gjelder. Bytt selskap
Hei Eivind! Så trist at du føler det sånn. Ta gjerne kontakt med vårt kunde senter på telefon 21 00 00 00 for å se om vi kan finne et annet abonnement som passer for deg. 😊 Mvh Martine ice.no
Kundeservice da jeg bestillte nytt mobilt bredbånd for min gamle far, fikk nypris selv om alt ble skrevet over på meg (siden han ikke er veldig datakyndig) og jeg har vært kunde i mange år.
Hei, Turid Håper du blir værende i mange år fremover! 😀 Ønsker dere en god sommer! Mvh. Rebekka ice.no
Mye data til en god pris. Familiedeling er enkel å adminstrere.
Hei, Marina Det er en fryd å lese! Det setter vi pris på 💕 Ønsker deg og dine en god sommer! Mvh. Rebekka ice.no
Er veldig fornøyd med mobil abonnement for meg og barna. Fikk kampanje pris tiltross for at jeg var skjedde kunde og fikk 30 GB m. Har billigste abonnement til ungene og flytter over med data rollover.
Hei, Herborg Tusen takk for en kjempehyggelig tilbakemelding; det setter vi stor pris på! :D Mvh. Anne ice.no
Veldig fornøyd med ice, hittil har jg bare gode opplevelser med ice.
Hei, Joaquin Tusen takk for en kjempehyggelig tilbakemelding; det setter vi stor pris på! :D Mvh. Anne ice.no
Bra dekning i tettsteder. Bra priser og gode tilbud. Kan bli bedre på dekning ut i bygdene.
Hei, Ståle Så hyggelig tilbakemelding, og vi jobber kontinuerlig med å gjøre nettet vårt enda bedre. :D Mvh. Anne ice.no
Stor nedgradering fra tidligere Vipps med telenordekning. Sliter ofte med dårlig dekning, selv i sentrale områder (Oslo) på Iphone 14 pro. Opplever ofte edge på tbanen, som i praksis er ubrukelig. Det samme gjør kona. Virker også som hastigheten er begrenset til omkring 10mbit, som er svært merkbart ved dataintensivt hjemmekontor. Pluss for bra mobilapp og kundeservice, de gangene jeg har måttet ty til det. Også god pris overall.
Hei Dette høres ikke bra ut. Vi skal ha bra dekning i Oslo, men det kan være områder som er dårligere på grunn av lokale forhold. Pass på at du har dataroaming aktivert til en hver tid. Kundene våre har også tilgang til Telia sitt nettverk, så vi anbefaler at dataroaming er aktivert for at telefonen skal kunne veksle enkelt mellom nettverkene. Opplever du store problemer, ser vi gjerne at du tar kontakt med oss. Da kan det være driftsfeil som vi ennå ikke har kartlagt, og da er tilbakemeldinger fra dere kunder gull verdt. I områder med mange brukere, oppdages som oftest feil raskt, men dere kunder er jo på en måte våre agenter i felten. :) Mvh. Anne ice.no