ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har mobil og bredbånd, og fakturaene kommer i hytt og pine på mail, digipost og nettbank. Uoversiktlig system som burde vært samlet pr. kunde. Inkasso og "torpedo-sms" fra Visma fører til at jeg avslutter kundeforholdet så fort som overhode mulig. Fikk dessuten defekt bredbånd til hytta, tok flere måneder å få systemet operativt etterpå.
Hei Tor, Dette hørtes ikke bra ut. Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss gjerne en e-post til "[email protected]" så skal vi hjelpe deg så godt vi kan. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice
Jeg har ved flere anledninger kontaktet ICE via Messenger, og har hver gang fått svar etter noen få minutter, fått god og kvalifisert hjelp hver gang av hyggelige og løsningsorienterte medarbeidere! Topp karakter!
Hei Bernt E Tusen takk for en kjempe hyggelig tilbakemelding. Det varmer å høre at du er fornøyd med oss! Ønsker deg en riktig fin dag videre. Mvh Carl-Fredrik ice.net
- Værste dekning - Dersom noen sender en melding, mottar jeg dem av og til etter 15-20 min. - Bruker lang tid for å sende en melding (av og til mister den dekning og søker på nytt) - 4g fungerer veldig dårlig (kræsjer mye), bruker mer 3g pga det!
Hei Anonymt uff, dette hørtes aldeles ikke bra ut. Vi ønsker veldig gjerne å se nærmere på denne saken, men da trenger vi litt mer informasjon fra deg. Send oss en e-post til "[email protected]" med navn og telefonnummer så skal vi prøve å hjelpe deg så godt vi kan. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Mitt simkort sluttet å fungere da jeg byttet telefon. Jeg tok kontakt på facebook chat, og fikk raskt svar at jeg kunne få nytt sim på narvesen eller 7-eleven. Det nye simkortet ble aktivert raskt, og jeg får refundert det narvesen skulle ha betalt for kortet. Godt fornøyd.
Hei, Mads Tusen takk for en kjempe hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd med oss! Ønsker deg en super dag videre. Mvh Carl-Fredrik ice.no
Dekningen er kjempe dårlig. Helt forferdelig. Det eneste som er positivt er et kjempe godt kundeservice. Ellers er det dårlig.
Hei Sebastian, Dette hørtes ikke bra ut. Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Dersom du ønsker at vi undersøke hvorfor du har slike problemer med dekningen så kan du sende oss en e-post til "[email protected]" så skal hjelpe deg så godt vi kan. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Fikk mye bedre pris for meg som ønsker mindre data. Men dekningen er ikke helt den samme som hos Telenor.
Hei Snorre H. D Tusen takk for din tilbakemelding. Det er hyggelig å høre at du er fornøyd med Kundeservicen og prisene våre. Dersom du skulle oppleve problemer med dekningen så er det bare å ta kontakt med oss på 21000000 eller chat på Facebook. Slik at vi kan feilsøke og finne ut av problemet. Ha en riktig fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Følger bra opp! Svarer raskt på alle henvendelser og rydder opp.