ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg ble frastjålet tlf. med sim-kort. Prøvde deres døgnåpne sperretjeneste. Her fikk jeg tilbakemeldingen "Noe gikk galt, våre åpningstider er" osv. Denne telefonsvareren var veldig ubrukelig. Dagen etter bruker jeg telefonsvareren deres igjen, og denne gangen får jeg ikke nok tid til å taste inn nummeret jeg vil bli ringt tilbake på, før telefonsvareren avbryter meg imens jeg taster det inn. Jeg blir satt automatisk i køen. Uansett om du vet hva som trenger å gjøres, har de ikke en fungerende telefonsvarer. Veldig irriterende. Jeg kontakter kundeservice-chatten deres, og får hjelp med problemet. Imens chatten foregår, blir jeg ringt opp av kundeservice-nret. Jeg svarer, og så legger de på. Å henvende meg til kundeservicen til Ice har vært ekstremt plagsomt og jeg har hatt en dårlig opplevelse med å måtte orke dette. Etterpå ble jeg ringt igjen av ice-nret. Fikk svar på mine spm.
Hei icekunde, Dette høres veldig rart og, og er noe vi må se nærmere på. Det er fint om du kan sende meg en e-post til [email protected]. Legg ved ditt navn og telefonnummer, så jeg kan få feilsøkt dette for deg via teknisk avdeling. Ettersom jeg ikke kan finne noen feilmeldinger på vår automatiske svarer, må jeg se nærmere på denne saken. I tillegg kan jeg se på hva som skjedde med samtalene dine når du ble ringt tilbake. Jeg avventer svar fra deg, og ønsker deg en fin dag! Mvh Heidi ice.no
Har mobilabonnement med bindingstid hos ICE. Har store utfordringer med nettverk og samtaler blir hakkete og brutt daglig. Jobber hjemmefra så det er et stort problem! Ringte kundebehandler som fant ut at det er ustabilt nett i området, og sa at det ikke var noe å gjøre med det. Spurte da om mulighet for å bryte bindingstid slik at jeg kan få et fungerende nettverk. Fikk beskjed at det ikke gikk og at jeg da må betale gebyr. Skal JEG måtte betale for at ICE ikke fungerer? Dårlig kundebehandling. Styr unna!
Hei, Charlotte Utrolig synd at du har problemer med nettverket ditt! Ut ifra hva du skriver, kan det tyde på at det er en feil på en sender i området ditt. Og i disse tilfellene blir feilen stort sett rettet i løpet av noen dager. Men det kan jeg selvsagt ikke vite sikkert, uten å sjekke adressen dette gjelder. Skulle det vise seg at ice ikke kan levere signaler der du bor, vil det være en sak vår reklamasjonsavdeling vil se på for deg. Det er fint om du sender oss en henvendelse med mobilnummeret ditt og adressen du befinner deg på, til [email protected], slik at vi kan finne ut av dette for deg! Ønsker deg en flott helg! Mvh. Kristine ice.no
Fikk plutselig en faktura (Varsel om Innkasso) selv om det var ca. 1 1/2 år siden jeg var kunde hos Ice!!! Skjønte ikke hva dette gjald og måtte da ringe dem for å finne ut hva det gjald. Fikk da vite at de tidligere hadde et minstebeløp på 75 kr. for å sende ut en faktura, men den var nå satt ned til 50,-. Jeg fikk derfor en faktura fra dem på 51,33,- som var for noe som var 1 1/2 år gammelt. Var vel en grunn til at jeg byttet til Phonero:) og er kjempefornøyd.
Hei Jan! Dette må jeg se på for deg. Det har vært en feil i fakturasystemet, du kan sende oss en e-post til [email protected]. Legg ved ditt navn og ditt kundenummer, så kan vi se om den er kreditert. Jeg ønsker deg en fin kveld! Mvh Florian ice.no
Har erfart: ingen dekning der andre har dekning! Dette spesielt utenfor byene og tettsteder der jeg tidligere hadde dekning
Hei, Atle Så kjedelig å høre at du opplever så mye problemer med dekningen! Du kan sjekke dekningskartet på vår hjemmeside over de områdene hvor du opplever dårlig dekning, og se om du faktisk skulle hatt bedre dekning der. Dersom det står at du skulle hatt god dekning der, kan du sende oss en henvendelse med ditt mobilnummer og stedene du opplever problemene, til [email protected], slik at vi kan finne en løsning for deg! 😊 Ønsker deg en flott helg! Mvh. Kristine ice.no
Dekning er veldig dårlig. Forsøker å få hjelp, men de bruker uthalingsmetoden.. prøv det, prøv det. Kjøp antenne. Etter flere runder får jeg beskjed om at en sender har vært nede og nå bra. Men det er ingen forandring . Siste var helt umulig å bruke wifi signal til telefon. Og kundeservice ber meg finne et sted med bedre signal for de hører meg ikke. Litt dårlig linje🤣🤣🤣ja det var jo akkurat det jeg skulle ha hjelp til . Kjøp ny antenne så kanskje.
Hei Grethe, Dette må vi se på for deg. Det høres ut som du har kjøpt et mobilt bredbåndsabonnement hos oss, ettersom det anbefales antenne. Det er fint om du kan sende meg litt mer informasjon på en e-post, så jeg kan se på dette for deg. E-posten kan sendes til [email protected]. Legg ved ditt navn og ditt kundenummer, så hører du fra meg i løpet av kort tid. Jeg ønsker deg en fin kveld! Mvh Heidi ice.no
Bestilte Ice fordi jeg må bruke 4+ som "nettleverandør", og ifølge dekningskart til Ice på den tiden, var det dekning i god omkrets rundt huset mitt. Fikk abb og sim, men hadde da selvfølgelig ikke 4g+ Etter å ha fått 4 tilbakemeldinger på at det var et "midlertidig dekningsutfall", ble hele dekningskartet i mitt nabolag omgjort, og gjett hva.. det viser seg at det ikke er 4g+ dekning aaaaaaakkurat rundt huset mitt. Løgn og lureri fra ende til annen!
Hei, Reitan Dette ønsker jeg å se nærmere på. Send gjerne en e-post med nummer, navn, og adresse til [email protected], så skal vi sjekke hvordan forholdene i området ditt og om det er noe vi kan gjøre for deg. Jeg ønsker deg en fin dag. Mvh. Jonas ice.no
Andre gang jeg var gitt Ice muligheten, men aldri mer. Jeg vet ikke hvorfor, men de har en utrolig dårlig dekning og jeg bor ett sted med god dekning i utgangspunktet ( Bergen). Samme erfaringen har og andre jeg har snakket med. Alle andre operatører av de jeg har prøvd kan gi en tilfredsstillende opplevelse. Dårlig nett og fullstendig håpløst og skulle ringe noen. Absolutt alle bemerker hvor dårlig de hører meg osv. Så aldri mer Ice på meg, håper andre lykkes bedre, men jeg personlig kan ikke anbefale disse.
Hei, Anders Så synd å høre at dekningen ikke har stått til forventningene dine. Vi skal ha generelt god dekning i Bergen, og i og med at alle andre operatører fungerer også, så høres dette rart ut. Vi leier nett av Telia i de områdene ICE selv ikke har dekning, og så lenge du normalt har god dekning med Telia eller de andre operatørene som leier nett av de, skal du kunne oppnå den samme dekningen med ICE. Det er derfor fint om du sender oss en henvendelse med adressen du befinner deg på, samt telefonnummeret ditt til [email protected], slik at vi får sjekket dette ordentlig og finne en løsning for deg! 😊 Ha en flott helg! Mvh. Kristine ice.no