ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hatt Bredbånd fra Ice i mange år, blitt gradvis mer ustabilt og tregt, klaget og fått ny router Ikke no hjelper, har bra signal og bor i ei relativt konsentrert bygd, litt høyt opp, skulle være supre forhold, har hjemme kontor og bruker bare ice, fordi resten i huset bruker det andre dårlige nettet vi får i gamle telefon ledningene fra tidlig forrige århundre.. Tilbake til ice, de mente jeg sku kjøpe en utvendig antenne, noe jeg mente ikke var nødv. Har jo nesten alle strekene på signal, samt at nå jeg slår wifi på nettbrettet og bruker 4g fra telenor, både på pc og nettbrett så får jeg bedre hastighet og fungsjon med en gang... Det skrev jeg i mail til ice. Hørte ikke noe før jeg mottok mail om at min oppsigelse var mottatt. 😖🙄😬 Ble nok svartelistet da jeg nevnte ordet Telenor.. Men kan hende jeg hadde sagt opp selv etterhvert slik opplevelse jeg har hatt med ice bredbånd..
Hei Per s, Dette hørtes kanskje spesielt ut, uten kjennskap til saken så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi hjelpe deg så godt vi kan. Ha en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice
Ble ringt opp av noen tilfeldige telefonnummer jeg ikke kjente til. Noen korte minutter hadde vi en løsning på problemet og alt var i sin skjønneste orden. Virkelig ingenting å klage på her egentlig, annet enn at jeg opplever noen dekningshull i Oslo. Satser på at dette blir løst så fort som mulig.
Hei Leon, Tusen takk for din tilbakemelding. Det er godt å høre at du er fornøyd! Vi jobber hele tiden med å forbedre dekningen, så din tilbakemelding er viktig for oss. Ha en super dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice
Kjapt svar, billig. Gode tilbud, blir gledelig en kunde fremover.
Fikk den hjelpen som jeg trengte og jeg forstå det han sa, han var veldig hyggelig og svarte med engang.
ICE / VISMA er det VERSTE firma jeg har erfart når det kommer til kundeservice. De tjener rått på kundene som av en eller annen grunn er sent ute med å betale mobilabonnementet. Innen neste faktura forfaller, så firedobler de prisen på din ubetalte faktura. Viser null imøtekommenhet om du av gode grunner ikke har klart å betale kr. 99,- selv om ditt mobilabonnement ikke har vært aktiv i bruk. De er grusomt vanskelige å kommunisere med om du skal ta hånd om saken på vegne av eieren. Det er mareritt å forholde seg til ICE og VISMA. Dette firmaet burde blitt anmeldt for grovt penge utpressing fra kunder!!!
Hei Fortvilet Ice bruker! 14 dager etter forfall så vil man automatisk motta en inkassovarsel. Det vil da medføre et purregebyr på 70,- Dersom du mener at du betalte i tide så kan du ta kontakt med oss på "[email protected]" så skal vi undersøke saken videre. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice
Jeg er veldig fornøyd. Alltid konkurransedyktige på pris (som regel billigst). Kundeservicen er dessuten god. Og ingenting å utsette på selve mobilabonnementet.
Hei Trond, Tusen takk for en kjempe hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd med oss. :) Ha en super helg! Mvh Carl-Fredrik ice
Meget dårlig support. Etter mange forsøk på å få tjenester på plass (tvillingSIM, bankID på mobil) gir de opp uten at det virker. Resultatet av dette er at jeg hever kjøpet, men dab kommer et bruddgebyr på 1427,80. Dette er IKKE bra!!!! Aldri Ice.net igjen!!!
Hei Inger A. C Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi hjelpe deg så godt vi kan. Ha en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice