ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg er i klassen "båtfant" med hjemmekontor i båten. Tidligere har jeg vært ganske så krass mht. ICE, men nå må jeg bare innrømme at løsningen er kjempebra, og de har en fantastisk kundeservice. SCENARIO: Er i Strømstad og klargjør en ny båt. Min største oppdragsgiver forsyner meg med nett, ett ICE-bedrift-abb med 100 GB/mnd. Det har fungert fantastisk bra både hjemme i Norge som i Sverige. - SÅ SKJEDDE det, modemet var helt dødt på mandag, og jeg har en del jobb å gjøre og veldig avhengig av nett... Via en "chat" med kundeservice til ICE, ble vi enige om at de sendte nytt modem til Posten i Halden.. --- Nå fikk jeg nettopp melding om at det ligger klart til henting på Posten i Halden -- Så istedet for langsommelig "problemløsning" og 1 dag bortkastet til reise til vårt Oslokontor, så får jeg det levert 1 times busstur herfra! ---Har aldri før opplevd MAKAN til kundeservice og holdning for å løse mitt problem!!! 6 stjerners kundeservice!!!
Hei, Magne H! Tusen takk for en veldig hyggelig omtale. Det varmer å lese hvor mye det betydde for deg at vi fant en rask og effektiv måte for å gi deg et modem som virket. Vi vil alltid jobbe knallhardt for å gjøre vårt beste for kundene. Helt topp å høre at vårt 100 GB-abonnement passer perfekt til ditt forbruk. Nå som vi også har Data Rollover for Mobilt Bredbånd, kan du fort få ekstra mye data å rutte med dersom du ikke bruker hele kvoten i løpet av en måned. Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Mvh Gisle ice.net
Kundevennlig og gode priser. Først med datarollover. Heia ice!
Hei, Emil! Tusen takk for en superhyggelig omtale :) Vi var først med Data Rollover, og jeg kan love deg at vi, som utfordreren i markedet, skal komme med mye spennende i fremtiden. Dersom du har noe annet på hjertet, må du gjerne ta kontakt med oss her, på Facebook eller telefon 08200. Mvh Gisle ice.net
Hadde fått full score hadde det ikke vært fordi hver gang iphonen blir oppdatert så må jeg manuelt sette inn mms innstillinger. Fantastisk kundeservice. Jeg har vært kunde hos chess, talkmore, NetCom og djuice og har aldri opplevd så bra kundeservice noen plasser. Veldig hjelpsomme og vil virkelig gjøre kunden fornøyd.
Hei, Raymond! Tusen takk for en hjertevarmende omtale av kundeserviceteamet vårt. Vi jobber knallhardt for at alle kundene våre skal sitte med den samme følelsen som deg. Det harde arbeidet ble nylig belønnet med tittelen Best i Test (kundeserviceprisen). Nå fortsetter jobben med å beholde posisjonen. Når det gjelder innstillingene på iPhone, er jeg helt enig i at det er en utrolig kjedelig jobb å sette opp manuelle innstillinger. Grunnen til at du må gjøre dette er at vi, i Apple sine øyne, fortsatt er et veldig lite selskap. Når vi har blitt større, vil også våre kunder få innstillingene tilsendt automatisk. Jeg håper at du er med oss frem til den tid. Hvis du har mer på hjertet, må du gjerne skrive mer i kommentarfeltet nedenfor. mvh Gisle ice.net
Dårlig kundeservice, dyre abonnement og de sperrer deg i stedet for å gi deg betalingspåminnelse.
Hei, Sofia! Trist å høre at du syns vi er dårlige på kundeservice og abonnement. Dersom du mener at du ikke har mottatt betalingspåminnelse, ber jeg deg om å sende oss en e-post til "[email protected]" så snart som mulig. Da kan jeg dobbelsjekke hva som eventuelt har gått galt. Send følgende info til meg via e-post: - Fullt navn - Telefonnummer - Fakturanummer - Når du var i kontakt med kundeservice - Beskriv saken Jeg håper at du tar kontakt, slik at vi kan undersøke nærmere hva som har skjedd i denne saken. Mvh Gisle ice.net
Jeg har hatt Ice.net ca. 2 år og har til dags dato ikke fått sendt MMS. Har hatt andre operatører tidligere med samme mobil, og alt var ok (inkludert å sende MMS). Flymodus kommer veldig ofte, må da slå av og på mobilen og skrive pinkoden. Andre ganger er det "tast inn pinkode".
Hei, Ingrid M Dette skal vi selvfølgelig få rettet opp i. Aller først vil jeg at du sender en tekstmelding med kodeord “ALL” til 8530. Dette laster ned automatiske innstillinger til din telefon. Om dette ikke fungerer, må du legge inn innstillingene manuelt. Manuelle innstillinger finner du her: https://www.ice.no/private/simbytte/ Uavhengig av om du legger inn innstillingene automatisk eller manuelt, bør du ta en omstart av telefonen og deretter sende en MMS til deg selv, for å dobbeltsjekke at alt fungerer som det skal. Om det fortsatt ikke fungerer så ta gjerne kontakt med oss på Facebook eller på telefon 08200 slikt at vi får feilmeldt det videre til teknisk avdeling. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Jeg bruker ikke min mobil så mye så dette passer meg. -Billig (for 500MB og 1GB). Fikk kona til å bytte fra Talkmore for spare 100kr/mnd med 1GB. -Grei dekning (har ikke opplevd problemer hvor jeg bor) Selv om i Frankrike. -Ganske rask svar på telefon, men på Facebook er det alt fra noen minutter til flere timer. -Null problem med Bank ID -Fin app som fungerer bra, du holder oversikt over databruk, ekstrakostnad, osv. Veldig lurt når du bruker mobil i utlandet. Jeg synes at Ice.net er ikke verdt det hvis du trenger 2GB eller mer fordi da betyr det at du bruker din mobil en del og kommer til å trenger enda bedre dekning og prisen er ikke vært det som 500MB og 1GB Dårlig: -Fikk SIM kort først som virket ikke i utlandet, isolert problem som kan skje. -Med iPhone må du endre innstillinger selv, det er kjedelig.
Hei, Clment Z Tusen takk for en hyggelig omtale. Det varmer å lese at du er fornøyd med våre tjenester. Vi jobber stadig med å bli bedre og vi tar med dine tilbakemeldinger videre. Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Ønsker deg en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Var i Frankrike nå, med nytt ice net abnm 3 GB. Fri EU. Alt virker greit i Norge, fin oversiktlig APP, men på ferien fikk jeg INGEN DEKNING i 5 dager!! Jeg fikk kun brukt mobilen med WIFI når det var tilgjengelig. Jeg har hatt OneCall tidligere, har fungert ypperlig i utlandet med samme mobil. Prøvde å sette operatør manuelt, uten hell. Har nå bestillt Komplett Mobil abnm. Får se om jeg får dekning i utlandet med dette.. Ice tipset meg om noe jeg kunne endre på i instillinger under, SIM-Kort programmer, Roaming, Manuelt... Osv, uten at det hjalp et fnugg! ICE NET, dette er for dårlig!
Hei, Misfornøyd! Veldig dumt å høre at du ikke hadde dekning da du var i Frankrike. Forrige helg hadde vår roamingpartner en feil i Frankrike som ga en veldig dårlig tjeneste. Dersom du var i Frankrike forrige helg, var det høyst sannsynlig dette som rammet deg. Det beklager vi selvsagt på det sterkeste. Ellers er det verdt å nevne at vi for øyeblikket ikke en bilateral avtale med Frankrike, men vi håper å ha det på plass før fellesferien. En bilateral avtale gjør slik at du automatisk vil få innstillinger for MMS og data. De stedene vi ikke har slike avtaler, må man sette opp innstillingene manuelt, f.eks. ved å følge instruksene her: https://ice.no/mms Det ser ut som at du har byttet selskap, men send meg likevel en e-post til "[email protected]" med en oppsummering av saken din, så skal jeg se nærmere på hva som skjedde. Slik kan vi bli bedre, og vi kan forsøke å gjøre deg fornøyd slik at du kommer tilbake til oss en annen gang. Mvh Gisle ice.net