ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Elendig dekning på bredbånd selv om dekningskartet sier at det er helt topp. Ramler helt ut stadig vekk og ellers varierer hastigheten fra brukbar til helt elendig, og ligger mest på elendig. Ved kontakt på mail får man ulike svar etter hvem som svarer, et problem er at det alltid er en ny som svarer på samme problemet. Styr unna Ice.
Ice.net er det verste jeg noen gang har vært borte i! De fortjener ikke en eneste kunde, jeg har aldri vært så misfornøyd med et abonnement før. Appen deres er ubrukelig, går ikke an å få logget seg inn når jeg plutselig ble tilsendt nytt sim-kort. Før når jeg var inne på appen var jo alt helt ubrukelig. Mengden av mobildata man har brukt skal stå i appen, men plutselig står det at jeg har brukt 3569 av mobildata, og senere står det plutselig at jeg har brukt 345 av mobildata. HVORDAN ER DET MULIG? Nettet deres er også helt utrolig tregt, og jeg mister plutselig dekning ofte. Og dette på steder hvor det er helt opplagt at jeg har dekning! Aldri mer ice.net! Kan ikke anbefale ice.net til noen! Kommer til å advare bekjente om dere, slik at dere får så lite kunder som mulig! Verre selskap skal man lete lenge etter.
Kan motta sms og mms, men kan ikke sende MMS og SMS, ice. Net påstår det er en unik feil som de ikke kjenner til. Haha.. Er kundebehandlerne oppfordret til å lyve til sine kunder? Vi har vært dumsnille og ventet på at de skal rette feilen, fått nye simkort 2 ganger. Fortsatt "Jobber" teknisk med saken. Håper de etter 3 uker klarer å løse problemet, eller kanskje de rett og slett må få noe ansatte med kunnskap om mobiltelefoner?
1. Mms: Etter mye søk på internett fant jeg fram til en ulogisk innstilling som endelig gjorde at det gikk an å sende mms. 2. Sms: Umulig å sende sms til en spesifikk person. Vi prøvde begge to å flytte sim-kortene over til andre telefoner (som virket ellers) for å se om det var innstilling på telefon, men det hjalp ikke. 3. Kundeservice: Lang ventetid og de kunne ikke hjelpe. Jeg sa da opp abonnementet og byttet til en annen leverandør hvor alt virket med en gang.
Svarer ikke på kundeservice telefon, råttent firma!
Telefon fungerte ikke - kun nødanrop. Tre telefoner til kundesenter, hver med en ventetid på 1 time. Fikk til svar at det var innstillinger i telefonen og meg det var feil med. To mailer som ikke re besvart. Byttet til Telia, og telefon fungerer perfekt. Billig, men ekstremt dårlig. Anbefales absolutt ikke.
Det er nesten umulig å få svar når en tar kontakt med dette forma. Jeg har aldri i min tid opplevd noe som ligner dette. Jeg er nå pensjonist men har vært egen næringsdrivende siden 1972. Hvis ikke Ice.net får orden på sakene kommer de til å miste de fleste nye kundene.