ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har hatt problemer med å få tilgang på 4G, gjør det jeg får beskjed om, men fungerer fortsatt ikke. Har også problemer med dekning enkelte steder. Veldig god kundeservice og hyggelige folk derimot :-) Vanskelig å finne en plass å bestille nytt simkort, men enkelt å aktivere nytt. Stort sett fornøyd :)
Hei Hanne, Takk for din tilbakemelding. Dersom du ønsker å bestille SIM-kort så må dette gå igjennom Kundeservicen vår. Eventuelt så kan du dra til nærmeste forhandler. Som for eksempel Narvesen, 7-eleven, Elkjøp, power. Der vil du ha mulighet til å kjøpe våre SIM-kort. :) Dersom du fortsatt har problemer med dekningen så kan du ta kontakt med oss på 21000000 så skal vi undersøke dette for deg. :) Ha en super dag videre! Mvh Carl-Fredrik Ice.no
Har brukt kundeservice via messenger (facebook) og er sjeleglad for denne funksjonen. Svarene jeg har fått er korte, klare, konsise og alt man trenger. I tillegg kommer svarene med en svært vennlig tone og «gjestfri» tilbud om videre hjelp. Hadde ikke klart meg uten! Har tidligere erfaringer med andre typer «Mine Sider», og har funnet denne til å være litt mindre oversiktlig. Har tidligere vært vant med en «betalt/ubetalt» seksjon for faktura eller en fargekode som viser dette. Utenom dette, fint rent design.
Hei Marthe L, Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd med Kundeservicen vår. :) Når det gjelder min-side så jobber vi per dags dato med en ny min-side. Så jeg tar med ønsket ditt videre internt. :) Ha en super dag videre. Mvh Carl-Fredrik Ice.no
Meget gode priser og god service. Svarer raskt på Facebook :)
Føler meg alltid trygg på at jeg kan kontakte ice, fordi jeg får alltid hjelpen jeg trenger og hyggelig svar.
Hei Cecilie, Tusen takk for en super flott omtale. Det varmer å høre at du er fornøyd med oss. Ha en super fin dag videre! Mvh Carl-Fredirk Ice
Hurtig, effektiv og lettfattelig hjelp🙏 Og ikke minst tålmodige🙏👏
Ice mobilnett har vært raskt og stødig som fjell ved bruk på hytta i Røldal. Tre uker siden (beg. av jan. 2018) forandret dette seg til å bli et supertregt mareritt umulig å bruke. Tar en halv evighet å bl.a. lese artikler med bilder. YouTube, musikk og video kan du bare glemme. Kundeservice er vennlige med div. forslag som er typiske forklaringer for bestemor på 80. Nei, dette er blitt bare tull og tøys. Styr unna!!!! Hilsen Thor Arne A.
Hei Thor A. A Dette hørtes ikke bra ut, uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke problemet du opplever. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik Ice
Hyggelige mennesker på kundeservice, men tror den siste jeg pratet med ikke visste helt rekkefølgen på hva jeg skulle gjøre når jeg byttet sim-kort. Det førte til at jeg var uten dekning og tok derfor kontakt via messenger. Fikk der rimelig kjapt kontakt, men etter å ha svart på et spørsmål tok det altfor lang tid før vedkommende meldt til meg igjen. Når man opplyser at man ikke har tlf kan dere ikke gå utfra at kunder kan sitte ved pc`n over 10 minutter mellom hver gang dere skriver til dem. Men jeg fikk til slutt hjelpen jeg trengte og godt var det.
Hei Dag S. N Takk for en flott omtale. Vi jobber hele tiden med å forbedre oss derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Ønsker deg en flott dag videre! Mvh Carl-Fredrik Ice