ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fungerer bra, men ser at mobilnett dekning ikke er like bra som hos telenor i de områdene jeg er
Hei, Rolf. Så godt å høre at du er fornøyd med oss 😊 Vi bruker Telia sitt nettverk der vi ikke har bygd ut eget. Som du skriver kan det alikevel være noen steder der Telenor har bedre dekning og omvendt. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] hvis du har spørsmål om dekning eller trenger hjelp 😊 Mvh Julie ice.no
Bestilte ny telefon med abonnement. Telefon ble sendt pr post. Varsel om at telefonen kunne hentes gikk til søppelpost (veldig vanlig fikk jeg vite fordi Modina som sender ut for ice sender så mye så det oppfattes som spam!) Telefonen ble sendt i retur. Ny avtale ble inngått, men etter en god stund fikk jeg beskjed om at det muligens ikke kom telefon før etter Jul. DET var uaktuelt med avreise Namibia på Julaften. Det fantes en telefon på icebutikk i Ski..reis dit var beskjeden, så kansellerer vi din bestilling gjort på nett. Vi gjør det mens du er der så vi er sikker på at du får den ene telefonen de har før vi kansellerer. Jeg reiste til Ski (bor på Magnor 14 mil unna). Men neida. De hadde telefon, men avtalen jeg hadde tok det et par dager å få registrert kansellert! Jeg måtte reise hjem, men ble forsikret gjentatte ganger at telefonen ventet på meg..altså reservert. Da jeg fikk beskjed om at ny avtale kunne inngås forsøkte jeg å få kontakt med butikken på Ski for å forsikre meg at telefonen lå der. Komplett umulig. Reiste dit, men telefonen var solgt!! Reis til STORO, vi har en der.. Seriøst?? Dekker ice mine reiseutgifter?
Hei! Dette er selvfølgelig ikke slik det skal være. Anbefaler deg å sende en epost [email protected] så vi kan ta en nærmere titt på saken din og finne en god løsning. Mvh Stine Ice.no
Etter et år med ice er det nok. Dårlig eller ingen dekning mye og ofte. Ble lurt inn i ett godt tilbud, det var billig. Det var det også så det stemte, men det er jo ikke noen hjelp i at det er billig når det ikke er signal.
Hei Polaris! Så leit å høre at du har oppleved problemer med dekningen vår. Jeg håper du har tatt kontakt med vårt kundesenter på 21 00 00 00 , så de har kunne sjekke opp dette for deg. God Jul Mvh Stine Ice.no
Hadde 24mnd bindingstid fra februar 2022. Etter bytte til selskap med dekning i mitt arbeidsområde ( Ørsdalen, Rogaland ) fikk jeg fra ICE en faktura pålydene kr. 7412,50. Er dette riktig vil jeg på alle mulige måter opplyse potensielle nye ice-kunder om å styre unna dette. Jan S.
Hei Jan! Så leit å høre at du har opplevd dekningsproblemer. Jeg vil anbefale deg å ta kontakt med vårt kundesenter på 21 00 00 00 , så vi kan få tatt en nærmere titt på saken din for å se hva som har skjedd. God jul Mvh Stine Ice.no
Jeg har hatt Ice helt siden Chess ble kjøpt opp av Telia, og gikk til helvete. Før det hadde jeg vært Chess-kunde i nesten 10 år, tror jeg. Jeg fikk vite ved en tilfeldighet at mange av Chess' ansatte hadde gått over til Ice etter "sammenslåingen". Telia er vel en slags "gigant" som skal ta Telenor på monopol, som er helt fair. Men følelsen er at Telenor drives av oppegående voksne folk, mens Telia drives av en gjeng tenåringer. Men dette var off-topic! Jeg har ikke TElenor, fordi Ice hadde bedre priser. Bottom line er at jeg er, og har vært siden jeg byttet, strålende fornøyd med Ice. Det er lett å komme i kontakt med kundeservice (alfa og omega!!), Ice-ansatte har fått grundig opplæring (like viktig!) og kan sine egne produkter og tekniske ting. Hver eneste henvendelse jeg har hatt har blitt besvart på noen minutter, og alltid løst på første henvendelse. De er konkurransedyktige på pris og er et oppegående, godt drevet selskap. 10/10, anbefales. Hilsen fornøyd kunde
Hei Anonym! Tusen takk for flott tilbakemelding, dette setter vi virkelig pris på! God jul! Mvh Stine Ice.no
Jeg kjøpte iPhone 13 fredag 25. november. På e-posten stod det at den skulle komme fra 1-4 virkedager, men det er tydeligvis feil. Vi har ikke fått noen melding om at den har blitt sendt eller noe, så vi vet ingenting om hvor den er. Skal jeg bare fortsette å vente? Jeg syntes ikke dette var noe bra.
Hei, Frøya Så leit å høre at du ikke har fått mobilen din ennå. Siden jeg ikke har innsikt i abonnementet ditt herfra, anbefaler jeg at du kontakter kundeservice på [email protected]. Da skal vi selvfølgelig hjelpe deg 😊 Mvh Julie ice.no
Jobber i gruve å er helt avhengig av wifi tale å det har ikke ice med iphone
Hei Geir Det er helt riktig at vi ikke tilbyr wifi tale til iphone enda, men det blir lansert wifi tale for flere modeller fortløpende, så vi håper dette er på plass snart. Mvh Stine Ice.no