ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Frøs 1 av 3/4 tlf nr hos dem grunnet utenlandsstudier. De åpnet det uten å varsle oss. Kostet oss 2 mnd betaling pluss nytt frysegebyr uten at simmen har vært noe i bruk. Skuffende siden de frem til nå har levert god kundeservice. Skifter trolig leverandør for alle nå.
Hei, Rune Dette var leit å høre. Når det registreres frys for et abonnement, gjenåpnes dette automatisk etter 6 måneder. Dette skal du som kunde bli informert om, og vi beklager hvis det har skjedd en glipp her. Jeg får dessverre ikke sjekket saken din her da det krever mer informasjon enn hva vi ønsker at du legger ut her på offentlig vegg, men ta gjerne kontakt med vår kundesupport på telefon 21 00 00 00 eller via vår kundechat på ice.no. Vi kan da se hva vi kan gjøre. Mvh. Anne ice.no
Er svært fornøyd med Ice. Fikk bedre dekning hjemme i Oslo med ice enn med tidligere leverandør. Sleit med dårlig samtalekvalitet.
Hei. Tusen takk for hyggelig tilbakemeldning :) Mvh. Marianne ice.no
Ice er billig, men det gode slutter der. Elendig dekning i Bergen, spesielt om du ikke er ute.
Hei, Omar Det er beklagligt att du har elendig dekning. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] så kan vi se hvordan dekningen ser ut i ditt område. Mvh. Marianne ice.no
Forferdelig dårlig dekning på enkelte steder, fks. på toget. Jeg pendler fra kongsberg til Oslo og mobilnettet detter ut HELE tiden, til tider forsvinner det helt. Forferdelig hvis man skal jobbe på toget (sammenligner med sambo som har Telenor. Her er det god til middels dekning på hele strekningen)..
Hei! Det er beklagligt att du har disse problemer med dekningen. Ta gjerne kontakt med [email protected] så kan vi se nærmere på saken din. Mvh. Marianne ice.no
Har hatt Ice i snart 10 år. Har for det meste hatt det greit som ice kunde, men det er også ting jeg ikke er fornøyd med. Pros: - For det meste veldig greie folk i kundeservice. - Et av de mest rimelige alternativene, ihvertfall fra store selskaper. - Har ikke hatt problemer med dekning selv, men har hørt andre ha det. Cons: - Prioriterer nye kunder over å ta vare på faste kunder. Har du et mobilbytte abonnement med tid for å skifte til ny telefon på, og det nettopp er kommet en ny iPhone, må du bare smøre deg med tolmodighet, da de kun lar nye kunder bestille den på nye mobilbytte abonnement. De som har abonnement fra før må vente til alle andre har fått bestilt, som for 2 år siden tok en måned da jeg var i den situasjonen. Har siden den gang sluttet med mobilbytte (men er fortsatt vanlig kunde), og tenkte bare å sjekke hvordan det var nå som det er en ny iPhone, og det er fortsatt som det var, kun nye kunder får bestille på mobilbytte. Jeg snakket med dem om det for 2 år siden og sa det var et utrolig dårlig system, og at jeg synes faste kunder burde få minst like bra behandling som potensielle nye kunder, og de sa de skulle ta det med videre. Det ble visst ikke noe mer utav det. Ønsker dere i det hele tatt å selge mobiler? - Når man spør om noe ang sitt eget abonnement vet de gjerne ikke svaret selv. En gang da jeg hadde mobilbytte lurte jeg på hvor mye som var igjen å betale av mobilen (det står vanligvis i appen, men i dette tilfellet gjorde det ikke det), de svarte at i systemet dems står det at mobilen allerede er nedbetalt, noe som ikke var rett. Da jeg poengterte de sa de at jeg heller bør kontakte modino, som distributerer mobilene de selger. Jeg gjorde det, og modino svarte at de ikke kunne hjelpe meg og at jeg skulle kontakte ice. Noe lignende skjedde enda en gang senere, og hadde akkurat samme opplevelse, blir sendt fram og tilbake som en yo-yo og får ikke svar på det jeg lurer på. - En gang jeg skulle bestille ny mobil via mobilbytte for ikke så altfor lenge siden var systemet deres plutselig nede så det var ikke mulig å oppgradere mobilen. Dette varte i mange uker, måneder tilogmed tror jeg. Jeg ga til slutt opp og bestilte ny mobil fra en annen butikk, da jeg hadde hatt såpass mye problemer med mobilbytte at jeg ikke orket det lenger. Så jeg vil si at ice er en helt grei operatør for normale mobilabonnement, men styr unna mobilbytte.
Hei! Det er koslig å se att du etter alle dine problem enda syns att vi er en grei operatør :) Men det er jo leit att du har hatt så mange motganger med oss. Mobilbytte avtalen skal være lik for nye som gamle kunder. Om du ønsker att vi ser nærmere på dette ta gjerne kontakt med oss på [email protected] Mvh. Marianne ice.no
Hadde one call før og der var dekningen upåklagelig her i Nord-Norge/Finland/Sverige, prisen var litt høy i One Call og derfor byttet jeg til Ice som hadde ett godt tilbud. Meget skuffet over dekning men god pris.
Hei, Nils! Det er beklagligt att du er missfornøyd med dekningen hos Ice. Ta gjerne kontakt med [email protected] så kan vi se nærmere på saken din. Mvh. Marianne ice.no
Bra for prisen men dårlig hastighet, betler stort sett for GB og ikke hatighet i mb/s.
Hei, Dawid Det er supert å høre at du er fornøyd med månedsavgiften på mobilabonnementet ditt! Opplever du unormalt lav datahastighet, send oss gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn og mobilnummer, så skal vi se om vi kan øke hastigheten. Jeg ønsker deg en flott dag! Mvh Jonas ice.no