ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det er ett veldig bra mobilabonnement for du får veldig mye for pengene, og det er det ikke mange mobilselskap som er slik som Ice, derfor liker e Ice veldig godt
Hei Anne-Marie N Tusen takk for en super hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd med oss. :) Ha en flott dag videre! Mvh Carl-Fredrik Ice.no
Så bra at dere svarer så fort dere kan slik at jeg må ikke vente så lenge hvis jeg trenger hjelp :)
Heu Atiqa, Tusen takk for en super hyggelig omtale! Det varmer å høre at du er fornøyd med servicen vår. :) Ha en flott dag videre! Mvh Carl-Fredrik Ice.no
Har av og til rare problemer hvor mobilen bare ikkje mottar samtaler eller SMS i en time eller to. De som ringer får summetone, men ingen reaksjon på min mobil. Restart av mobilen eller flymodus av-på fikser det. Trodde først det var min mobil, men har nå vært gjennom 3 ulike mobiler og 2 stk ice SIM men samme problem gjenstår selv etter nesten et år med de, skjer oftere i helgene. Dette er en ganske sur sak for ellers god service. Utenom dette tullet med tilkobling er ice beste operatør eg har brukt. Får lett over 100 mbit/s på 4G, en samtale har aldri brøte, dekning er god (iallefall i skrivende stund når de bruker både Telia og sine egne sendere). Samtidig er det ganske rimelig pris på abonnementene. Kundeservice svarer også raskt og er hjelpsomme selv med mer kompliserte spørsmål.
Hei Dominik Tusen takk for en flott tilbakemelding, Dominik! Når det gjelder problemet du opplever så ser det ut som en sak for vår tekniske avdeling. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke problemet. :) Håper på å høre fra deg. Mvh Carl-Fredrik Ice.no
Icenet har hyggelig kundeservice men utilfredsstillende infrastruktur. Jeg går nå bort fra dem av flere årsaker: For det første så klarte de aldri å skille mellom bedriftsabonnement og privatabonnement. For det andre mottok jeg aldri faktura på e-post (neida, ICE, den lå ikke i "søppelkurven" i mailboksen heller), med den konsekvens at inkassovarsel som ble sendt en gang i vanlig post dessverre ble oversett av meg, sak ble sendt til inkasso og vipps en dag så var mobilabonnementene mine sperret. Hva med å varsle pr. e-post når jeg som kunde vitterlig har bedt om faktura og annen kommunikasjon pr. e-post. Mao. rom for forbedringer
Hei Paul, Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke hva som har skjedd her. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik Ice.no
Mener at ICE er det beste abonnementet, har aldri hatt noe særlig problemer med det og dersom det skulle oppstå problemer så får jeg hjelp så å si med en gang fra kundeservicen. Raske tilbakemeldinger, og rett og slett veldig dyktige & hyggelige å snakke med!! :) Anbefaler ICE på det sterkeste!
Hei Thao-Nhi Tusen takk for en super hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd med oss. :) Ha en flott dag videre! Mvh Carl-Fredrik Ice.no
Bra dekning der jeg ferdes og prisen er Elles OK. Mangler kundestøtte og at de ringer deg opp igjen når det er travelt.
Hei Gunnar, Takk for din omtale. Vi er takknemlig for din tilbakemelding og tar med ønsket ditt videre internt. Ha en super dag videre! Mvh Carl-Fredrik Ice.no
Priser er bra, og jeg er glad det er en app! Flott at gode ice-ansatte svarer på messenger. Fortsett med gode priser og tilbud :)
Hei Silje M. M Tusen takk for en hyggelig omtale, Silje! Ha en super fin dag videre. Mvh Carl-Fredrik Ice.no