Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dårlig dekning mange plasser, ustabilt og tidvis meget tregt nett selv midt i Bergen sentrum og området rundt.
Betaler via Vipps hver måned, fungerer utmerket. Kundesenteret deres fungerer også veldig bra, og er åpent til "alle" døgnets tider.
Har brukt Telias mobile bredbånd i tre/fire sesonger sommerstid nå. Alltid vært fornøyd, frem til nå. Plutselig i år er nettet tregt som sirup, med samme trådløse modem plassert på samme sted i hytta, midt i tettbygd hytteområde utenfor Nøtterøy. Her er ingen flere hytter bygget, men kanskje veldig mange flere har mobilt bredbånd i forhold til i fjor? Har også Telia jobbabonnement på telefonen, det suser avgårde som bare det. Blir bredbåndsabonnementet nedprioritert? Hva er i så fall vitsen med å ha det?
Mitt inntrykk er at Telia er blitt for bortskjemte. Kundeservicen er blitt dårligere, kundebehandlerne er sure og lite service-minded.
Telia har vært svært bra, men for et par måneder siden ble dekningen i store deler av området på Helgeland rammet av dårlig dekning eller ingen dekning. Unnskyldningen har vært feil i en sender, mens sannheten er at de ikke får bruke senderen lengre. 😡😡
Du blir godt tatt vare på, og de følger opp. Har du et problem er kundesenteret svært dyktige og hjelper deg med en gang. Kommer til å være lojal siden de faktisk bryr seg.
Tok testen her, men det abonnementet jeg har - SMART 10 (med 5G ekstra pga Get i borettslag, altså 15G data) - koster meg ikke 429 eller 479 men 322. Forskjellen er en telefon med selger og kreve rabatt ellers bytter alle i familien. Vipps var de billigst istedefor en av de dyreste.