Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Får ofte høre at jeg ikke tar telefonen; men samtalen går direkte til personsvar. Får SMS om tapt anrop, selv om jeg har telefonen i lomma innstillt med ekstrem høy ringetone. Jeg har desverre lang binding, men må bytte da jeg kan tape mange oppdrag. Kundeservice lover, men innfrir ikke.
Byttet fra Ice og dataforbruket dobblet seg. Fikk bare forklart at jeg og sønnene mine brukte mer, noe som ikke stemte i det hele tatt. Skal aldri bruke Telia igjen.
Altfor dyrt, betaler i tillegg 99,- til Telenor hver måned.
Ustabilt nettverk, ingen informasjon om noe er feil. Må selv kontakte kundeservice og spørre, f.eks ved utfall. Dessuten er det ikke mulig å kontakte kundeservice etter stengetid.
Dårlig dekning når man bor litt inn i landet, og store deler av sørlandet
Helt greit fornøyd med Telia, de har svært god dekning og opplever dem ofte bedre enn Telenor (der jeg ferdes). Jeg er ikke fan av tilbud om gratis strømming av musikk da jeg mener det bryter med nettnøytralitetsprinsipper. Kundeservicen har hovedsaklig vært god, men jeg synes de er trege på utvikling av størrelse på datapakker og/eller pris.
Nok mobildata, får 100kr i avslag, så betaler 399 i mnd. for 15GB!