Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Prøver du ringe kan smøre deg med tålmodighet siste gangen på kveldstid 45 minutter. Chat tok 86 minutter for å få kontakt. De innrømmer ingen feil på eget nett, signalene er toppers på hos Telia , bare feil hos hustand. Litt merkelig at disse feilene dukker opp i beste sendetid og mange hustander i Drøbak har samme feilen som omtales på sosiale medier og på kommentarfeltet til Telia på Facebook. Forsetter det sånn er jeg ferdig som kunde.
TV programmene stopper! Telia Play virker ikke. Kan ikke logge på min side.
Har hatt telia i noen år nå og er jevnt over fornøyd. Det er ingen skjulte utgifter (som hos telenor), veldig oversiktlig og greit å forholde seg til. Grunnen til at jeg nå bytter er prisen. Selv om de til stadighet ringer og tilbyr meg kampanjetilbud ligger disse for tiden langt over konkurrentene.
Har haft Telia lenge. Veit ikke hvorfor når de Gir rabatter på mobiltelefoner og nettbrett mot dyrere abonnement som man ikke trenger. Med bindingstid så blir rabatten = - 200% på 24 må. IKKE BRA Har gått fra 300-600 per mån på 7år. Forbruket er ikke steget med 100%. Så var obs på dette når dere handler.
elendig vilje til å høre om at dekningen ikke fungerer hos oss, sier de skal oppgradere om .....5år tror jeg har byttet leverandør før det gitt
Telias ansatte virker oppriktig interessert i å hjelpe kunden til kundens beste, fakturer ser ut til å være helt etter avtale. To talt sett er jeg fornøyd.
..med relativt greie priser og svært god dekning..