Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har haft Telia lenge. Veit ikke hvorfor når de Gir rabatter på mobiltelefoner og nettbrett mot dyrere abonnement som man ikke trenger. Med bindingstid så blir rabatten = - 200% på 24 må. IKKE BRA Har gått fra 300-600 per mån på 7år. Forbruket er ikke steget med 100%. Så var obs på dette når dere handler.
elendig vilje til å høre om at dekningen ikke fungerer hos oss, sier de skal oppgradere om .....5år tror jeg har byttet leverandør før det gitt
Telias ansatte virker oppriktig interessert i å hjelpe kunden til kundens beste, fakturer ser ut til å være helt etter avtale. To talt sett er jeg fornøyd.
..med relativt greie priser og svært god dekning..
Kundeservicen hos Telia er alltid like fantastisk! De er imøtekommende og løsningsorienterte hver gang. Slår all annen kundeservice jeg har vært borti. I tillegg tilbyr de gode priser.
Jeg har god erfaring med kundeservice og dårlig erfaring med dekningen fra Telia. Jeg kan ikke bli ringt opp hjemme eller bruke mobildata fordi det er enten ingen dekning eller dårlig dekning. Bruker selv den nyeste iPhone og har ikke opplevd dekningsproblemer med en annen mobiloperatør jeg hadde før.
Selv at dekningskart til Telia viser grønt (uproblematisk) der at jeg bor, kan ikke ha en ordentlig telefonsamtale uten å bli hørt hakkete. Latterlig.