Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
De solgte meg en forsikring ved kjøp av mobil i en Teliabutikk som senere viste seg å være registrert på en annen telefon enn den jeg hadde kjøpt. Dette ga de meg først skylden for? For så å ikke kunne rette feilen i sine egne systemer. Til slutt innrømmet de at forsikringen var svært dårlig, anbefalte meg å avslutte den og å heller snakke med mitt vanlige forsikringsselskap om innboforsikringen min dekket skade på mobilen! Da skal det også nevnes at jeg hadde betalt for forsikringen i 1,5 år. Disse pengene ble ikke refundert! Jeg opplevde hele veien ekstremt dårlig kundebehandling fra personalet i butikken på Ski storsenter, med sitater som "selskapet (Telia) er ubrukelig, du kommer ingen vei med å klage".
God pris, appen kunne vært bedre, god kundeservice og god dekning.
Kom inn i Telia via Chess og har fått veldig god hjelp på kundeservice 👌
Minimum 1 GB data som jeg ikke benytter brøkdelen av, men må betale dyrt for. Har en del innkommende samtaler men svært få utgående. Noe SMS men bare periodevis.
Selv om de er dyrere enn de aller billigste operatørene, er det ofte verdt det fordi kundeforholdet er problemfritt og dekningen, etter min bruk, er god.
Jeg var kunde hos Telia i 2 år fordi de hadde en bra student abonnement. Mitt problem ble når de i siste halvåret begynte å overfakturere meg for ting som var usant: at jeg hadde sendt antall for mange sms når jeg var i utlandet og belastet meg ekstra 30-50 kr for innholdstjenester som jeg har aldri brukt (dobbeltsjekket innstillingene og!). Veldig leit fordi de hadde bra kundeservice, bra nett og appen var lett og oversiktlig, men de overfakturerte meg altfor mange ganger og måtte tilslutt bytte abonnement. Kanskje for noen andre, men ikke for meg dessverre.
Begredelig dekning. Sikkert bra i storbyen, men beveger du deg noe ut i bygdenorge er det bare å holde seg LANGT vekk!!