Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bare god erfaring med Telia. Har fått forutsigbare fakturaer hele veien, og god hjelp på kundeservice når det har vært noen spørsmål. :)
Jeg er så langt fornøyd. Både når det gjelder pris og mengde data. Men når datapakker er brukt opp går det veldig tregt.
Fikk stadig mye høyere regning enn abonnementet. Og beskjed at grunnen var jeg hadde brukt opp mobildata, hadde da 3GB i mnd. Byttet til ICE 1 GB i mnd og har aldri vært noe problem. Klarer heller ikke bruke opp denne 1 GB hos ICE.. Og nå, over 1 år etter jeg betalte meg helt ut av Telia får jeg plutselig faktura på 49,- for noe svitsj abonnement jeg aldri har hatt, nå fikk jeg ny på 369,- TELIA ER NOE DRITT!!
Etter at Get ble til Telia har det ikke vært annet enn problemer. Startet forrige fredag med at både tv og internett forsvant. Ringte support flere ganger og fikk forskjellige svar hver eneste gang. Ene sier det er ett problem i nabolaget mens andre sier det er hos meg. Etter utallige timer med VENTING på å komme gjennom og Utrolige lite hjelpsomme personer så får jeg beskjed om at de skal sende en teknikker til meg. Det er vel å bra det men det tok en hel uke før de hadde noe ledig. Så på fredagen var de her da og fant ikke noe feil inne hos meg så fortsatte å feilsøke ute i stolpen. Etter mye om og men så finner han en feil i stolpen og fikser dette. Endelig tenker jeg nå er alt i orden og det var det i FEM minutter. Ringer support på nytt og han sjekker saken og sier de byttet bare den ene delen for den andre kunne holde litt til. Jeg spurte når jeg kunne forvente å få dritten fiksa nå og de sier de ikke har noe ledig før om en ny uke. Når det funker så funker det greit, men om du skulle være uheldig å få problemer da har du ett jævlig stort problem. Utallige timer med venting på å få svar og elendig kundeservice og support. Min anbefaling er å holde seg langt unna noe som har med dette elendige firmaet å gjøre
Prøver du ringe kan smøre deg med tålmodighet siste gangen på kveldstid 45 minutter. Chat tok 86 minutter for å få kontakt. De innrømmer ingen feil på eget nett, signalene er toppers på hos Telia , bare feil hos hustand. Litt merkelig at disse feilene dukker opp i beste sendetid og mange hustander i Drøbak har samme feilen som omtales på sosiale medier og på kommentarfeltet til Telia på Facebook. Forsetter det sånn er jeg ferdig som kunde.
TV programmene stopper! Telia Play virker ikke. Kan ikke logge på min side.
Har hatt telia i noen år nå og er jevnt over fornøyd. Det er ingen skjulte utgifter (som hos telenor), veldig oversiktlig og greit å forholde seg til. Grunnen til at jeg nå bytter er prisen. Selv om de til stadighet ringer og tilbyr meg kampanjetilbud ligger disse for tiden langt over konkurrentene.