Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Etter at Get ble til Telia har det ikke vært annet enn problemer. Startet forrige fredag med at både tv og internett forsvant. Ringte support flere ganger og fikk forskjellige svar hver eneste gang. Ene sier det er ett problem i nabolaget mens andre sier det er hos meg. Etter utallige timer med VENTING på å komme gjennom og Utrolige lite hjelpsomme personer så får jeg beskjed om at de skal sende en teknikker til meg. Det er vel å bra det men det tok en hel uke før de hadde noe ledig. Så på fredagen var de her da og fant ikke noe feil inne hos meg så fortsatte å feilsøke ute i stolpen. Etter mye om og men så finner han en feil i stolpen og fikser dette. Endelig tenker jeg nå er alt i orden og det var det i FEM minutter. Ringer support på nytt og han sjekker saken og sier de byttet bare den ene delen for den andre kunne holde litt til. Jeg spurte når jeg kunne forvente å få dritten fiksa nå og de sier de ikke har noe ledig før om en ny uke. Når det funker så funker det greit, men om du skulle være uheldig å få problemer da har du ett jævlig stort problem. Utallige timer med venting på å få svar og elendig kundeservice og support. Min anbefaling er å holde seg langt unna noe som har med dette elendige firmaet å gjøre
Prøver du ringe kan smøre deg med tålmodighet siste gangen på kveldstid 45 minutter. Chat tok 86 minutter for å få kontakt. De innrømmer ingen feil på eget nett, signalene er toppers på hos Telia , bare feil hos hustand. Litt merkelig at disse feilene dukker opp i beste sendetid og mange hustander i Drøbak har samme feilen som omtales på sosiale medier og på kommentarfeltet til Telia på Facebook. Forsetter det sånn er jeg ferdig som kunde.
TV programmene stopper! Telia Play virker ikke. Kan ikke logge på min side.
Har hatt telia i noen år nå og er jevnt over fornøyd. Det er ingen skjulte utgifter (som hos telenor), veldig oversiktlig og greit å forholde seg til. Grunnen til at jeg nå bytter er prisen. Selv om de til stadighet ringer og tilbyr meg kampanjetilbud ligger disse for tiden langt over konkurrentene.
Har haft Telia lenge. Veit ikke hvorfor når de Gir rabatter på mobiltelefoner og nettbrett mot dyrere abonnement som man ikke trenger. Med bindingstid så blir rabatten = - 200% på 24 må. IKKE BRA Har gått fra 300-600 per mån på 7år. Forbruket er ikke steget med 100%. Så var obs på dette når dere handler.
elendig vilje til å høre om at dekningen ikke fungerer hos oss, sier de skal oppgradere om .....5år tror jeg har byttet leverandør før det gitt
Telias ansatte virker oppriktig interessert i å hjelpe kunden til kundens beste, fakturer ser ut til å være helt etter avtale. To talt sett er jeg fornøyd.