Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg var opprinnelig Chess-kunde men Telia kjøpte de opp, alt ble bare dyrere etterpå. Høye priser på mobilabonnoment. Men aldri hatt problemer med Telia bortsett fra pris.
Bare juks å lokke tilbud, ellendig kundeservice opptil 2 timers ventetid på telefon
Service er topp på Liertoppen kundesenter. Men det hjelper lite når det er dårlig dekkning omkring huset .
God men kunne hatt bedre oversikt på dekningskart. Folka på ks var veldig hjelpsom
... lurer deg til å binde deg. Faktureres dobbelt, evner ikke stoppe straks
God kundeservice og bra nettløsning, men de billigste mobilabonnementene er altfor dyre i dagens marked.
For ca 22mnds siden takket vi ja til å bli kunder hos TELIA / Phonero med våre to abbonement. I nesten 2 år har vi vært tilfreds med dette til vi kjøpte oss ny hytte og oppdaget at TELIA ikke hadde dekning i området. Av naboer fikk vi vite at Telenor hadde dekning. Vi gikk derfor over til Telenor på ett av våre abbonement, siden Phonero ikke kunne tilby dekning. Vi fikk raskt beskjed fra kundeservice at vi hadde brutt avtalen om 24 mnds bindingstid, og at vi kunne forvente et gebyr på inntill kr 3000. Vi argumenterte for at det var kun ett nr vi flyttet over, og dette fordi TELIA ikke kunne gi oss dekning, videre var det kun få dager igjen av bindingstiden. Kundeservice skulle se på saken. I går kom det faktura med 3000 i gebyr. Med slik kundebehandling skal vi være raske med å avslutte også vårt siste abbonement hos TELIA. Takk for oss. Aldri TELIA igjen G og G