Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
For ca 22mnds siden takket vi ja til å bli kunder hos TELIA / Phonero med våre to abbonement. I nesten 2 år har vi vært tilfreds med dette til vi kjøpte oss ny hytte og oppdaget at TELIA ikke hadde dekning i området. Av naboer fikk vi vite at Telenor hadde dekning. Vi gikk derfor over til Telenor på ett av våre abbonement, siden Phonero ikke kunne tilby dekning. Vi fikk raskt beskjed fra kundeservice at vi hadde brutt avtalen om 24 mnds bindingstid, og at vi kunne forvente et gebyr på inntill kr 3000. Vi argumenterte for at det var kun ett nr vi flyttet over, og dette fordi TELIA ikke kunne gi oss dekning, videre var det kun få dager igjen av bindingstiden. Kundeservice skulle se på saken. I går kom det faktura med 3000 i gebyr. Med slik kundebehandling skal vi være raske med å avslutte også vårt siste abbonement hos TELIA. Takk for oss. Aldri TELIA igjen G og G
Utmerket! God dekning, gode avtaler og kampanjer, rask og ekstremt hyggelig hjelp på telefon og mail ved behov!
Binder deg til et abo og øker så prisen på tilleggstjenester og mener at du som kunde skal måtte betale flere tusen kroner ekstra i året ifht den avtalen du har inngått med selskapet... Her er det rett og slett bare å holde seg unna, for sånn oppførsel kan vi ikke godta. Ikke lar de deg bryte avtalen kostnadsfritt heller, selv om det er de som i praksis har brutt avtalevilkårene først.
Telia er dyrt og ustabilt,synes det blir litt for mye å betale for såpass dårlig dekning
Dere MÅ få bedre dekning i Siljan, ytre Siljan og Opdalen. Jeg må dessverre bytte til Telenor når avtale går ut, vis ikke det blir bedre. Er veldig fornøyd ellers.
No complaints about service or coverage, but it comes at a premium that is made worse by the lack of flexibilty in GB per month etc.
Telia har portert et mobilnummer fra en annen aktør til seg selv, uten samtykke. Ved klage kommer de med gjentatte forsøk på å fraskrive seg ansvar. Forstår helt klart ikke alvoret og har tydeligvis unge mennesker som sitter og svarer, uten erfaring eller greie på hverken personvern eller GDPR. Saken vil aldri avsluttes uten at de innser hvor alvorlig dette er og ledelsen vil involveres i dette.