Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
... lurer deg til å binde deg. Faktureres dobbelt, evner ikke stoppe straks
God kundeservice og bra nettløsning, men de billigste mobilabonnementene er altfor dyre i dagens marked.
For ca 22mnds siden takket vi ja til å bli kunder hos TELIA / Phonero med våre to abbonement. I nesten 2 år har vi vært tilfreds med dette til vi kjøpte oss ny hytte og oppdaget at TELIA ikke hadde dekning i området. Av naboer fikk vi vite at Telenor hadde dekning. Vi gikk derfor over til Telenor på ett av våre abbonement, siden Phonero ikke kunne tilby dekning. Vi fikk raskt beskjed fra kundeservice at vi hadde brutt avtalen om 24 mnds bindingstid, og at vi kunne forvente et gebyr på inntill kr 3000. Vi argumenterte for at det var kun ett nr vi flyttet over, og dette fordi TELIA ikke kunne gi oss dekning, videre var det kun få dager igjen av bindingstiden. Kundeservice skulle se på saken. I går kom det faktura med 3000 i gebyr. Med slik kundebehandling skal vi være raske med å avslutte også vårt siste abbonement hos TELIA. Takk for oss. Aldri TELIA igjen G og G
Utmerket! God dekning, gode avtaler og kampanjer, rask og ekstremt hyggelig hjelp på telefon og mail ved behov!
Binder deg til et abo og øker så prisen på tilleggstjenester og mener at du som kunde skal måtte betale flere tusen kroner ekstra i året ifht den avtalen du har inngått med selskapet... Her er det rett og slett bare å holde seg unna, for sånn oppførsel kan vi ikke godta. Ikke lar de deg bryte avtalen kostnadsfritt heller, selv om det er de som i praksis har brutt avtalevilkårene først.
Telia er dyrt og ustabilt,synes det blir litt for mye å betale for såpass dårlig dekning
Dere MÅ få bedre dekning i Siljan, ytre Siljan og Opdalen. Jeg må dessverre bytte til Telenor når avtale går ut, vis ikke det blir bedre. Er veldig fornøyd ellers.