Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Godt med dekning, med mindre du drar til plasser det ikke er det. Av og til har jeg ikke dekning på plasser folk med Telenor har. Da blir jeg trist. :( Liker ikke at de setter opp prisen for hver gang jeg knuser tlf min og må sende den ettersom at jeg er en kloms. Har ikke opplevd noe problemer med dekning når jeg snakker på tlf. Liker ikke bindingstiden deres.
Jeg er greit fornøyd med dekningen og 199 kr/mnd er jo ikke så galt heller....
Fikk generøse 60 GB i to måneder før jul uten noe merkostnader i gave alle abonnementer, veldig hyggelig overraskelse.
Telia dekning 8) lave priser og hyggelig kundeservice!
Fungere stort sett sånn som de skal! Får stortsett svar hos kundeservice også!
Selger ringer og gir meg tilbud på abb, og sammenlignet med det jeg hadde var det billig, bortsett fra at det jeg hadde var inkl moms og det han tilbød var uten moms. Han glemte visst å informere om det. Og vi pratet priser som om det var privatabonnement, kun i en bisetning når vi var enige sier han; «da setter jeg det på enkeltpersonforetaket ditt da», og jeg som nettopp har aktivisert foretaket mitt, tenkte ikke på at det var priser uten moms. Så sender han en tekstmelding for å signere avtalen som jeg da skal gjøre mens vi snakker på tlf, så gjorde det og jeg. Kjøpte billig telefon og byttet mobilabonnement for meg selv og min datter. Også når jeg kommer på jobb så er det ikke datadekning der, men de garanterer jo bare på bedriftens adresse (altså min hjemmeadresse), så nytter ikke å klage. Og bruddgebyr er på 3000 pluss moms på begge numrene. Så sitter her da, skal få bedriften min opp å gå, men har ikke datadekning, med binding på 2 år. Helt rått. Nå får jeg regninger som er høyere enn det jeg klarer å betjene, uten mulighet til å få startet opp enkeltpersonforetaket mitt, for jeg er avhengig av datadekning. Takkskalduf#%nmegha.
Værste jeg har opplevd når selgeren ringer meg å lover meg en ting og det blir aldri holdt, og i etterkant sier han kan ikke bestemme og det er kredit avdelingen som bestemte. Han har kostet meg 24 000 kr på en mnd! Heja telia. Dårlig service, dekning og dyrt!