Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Værste jeg har opplevd når selgeren ringer meg å lover meg en ting og det blir aldri holdt, og i etterkant sier han kan ikke bestemme og det er kredit avdelingen som bestemte. Han har kostet meg 24 000 kr på en mnd! Heja telia. Dårlig service, dekning og dyrt!
Fikk en gave på 60gb fra Telia i 2 måned. Ha fra før ABO med 40gb. Bruke mye data da vi streamer NRK net TV på hytte. Brukt rikelig første 1,5 måned klart å slukke 80 GB. Hadde sikkert 40gb roll over da gave pakker inntraff. Halv veis gjennom Januar tok de vekk 60 GB fra totalen min og insistert at eg måte kjøpe mer data da gaver pakken tok slutt. Da hadde jeg plutselig 6gb overforbruk. Hadde nettopp kjøpt nye IPhone X da dette skjedde med et års nye binding til Telia. heldigvis uåpnet. Kunde service V ingen service ingen hjelp bare repiterte at gave pakken tok slutt. Eg mene Telia tok vekk 40 GB rollover data som eg hadde betalt for. Levert tilbake iPhone X og holde på og finne en nye tele leverandør. Huske hvordan Telia ødelagt Banzai et litte tele selskap med stor data pakker for folk som streamer mye. Ikke mer Telia for meg ferdig bye bye.
Helt utrolig dårlig dekning med Telia. Ingen mellomting, enten full dekning eller tilnærmet null dekning. Dette gjelder hele Sørlandet.
God dekning, gode og oversiktlig " min side" der du kan administrere mobilabonnementet, super kundeservice.
Jeg har prøvd å si opp min telefon hos telia når alle nedbetalinger er gjort, fikk beskjed av en ansatt at alt var betalt og jeg bare kunne si opp uten problemer. Da jeg får en ny regning ringer jeg telia og snakker med en annen ansatt som sier jeg mangler en betaling. Likevel så sender de regninger. Når man ringer er servicen kjempe dårlig og de svarer frekt. Å de påstår at det mangler betalinger. Når man da betaler den så kommer det enda en regning. Helt latterlig dårlig. Å jeg finner meg ikke i det her!
Telia har veldig god dekning, og fungerer veldig bra, helt til det oppstår et problem, som f. Eks et tyveri, og man blir nødt å ringe kundeservice. Da opplever man at de lover at de skal ordne opp og at alt skal gå bra, men ingenting skjer, og neste gang man ringer må man forklare alt om igjen, fordi de ikke husker noe. Dette gjentar seg i månedsvis. De lover igjen gull og grønne skoger, men ingenting skjer, helt til man blir nødt å koble inn forbrukerrådet. Da går de på defensiven og prøver med nebb og klør å karre til seg alt de kan, helt til de taper saken etter et år og endelig sletter fakturaer og krav. Anbefales ikke!
Alle familie medlemmer har Telia mobilabonnement og er vi fornøyd