Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ofte opplever dårlig dekning. Appen er ikke alltid tigjengelig for å få oversikt.
Okay tjeneste. Ikke mye problener siste årene. Mange gigabyte. Middels? Prisnivå
dårlig kundeservise, og u nødvendig dyrt abonnmednt
Telia har vært behjelpelige når jeg har hatt problemer. Telia har vært flinke til å minne meg på når jeg har hatt en regning til forfall.
Merkbart dårligere dekning enn Telenor flere steder!
Velg et annet selskap, så blir du nok fornøyd! Ventet på telefon i 1 time og 45 for å få hjelp, før de brøt linja. Vært uten nett i over et døgn og det er ikke første gang.
Jeg spurte via telefon hva som skjer med svitsj om abonnementet flyttes til annen leverandør. Fikk svar at resten av 24 måneders perioden går som normalt (med 1 måned igjen). Blank løgn, får nå 6 nye fakturaer på tilsammen over 3300,- kr som straff for å flytte abonnementet en måned for tidlig. Styr unna.