Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Startet som et meget godt selskap der man kunne få gode rabatter for å binde seg i 12 mnd. Nå er alt standardisert, og selv de mest lojale kundene får max 10% rabatt på abonnementet, selv om de har flere abonnement og vært hos de i mange år. Når man ser at kundeservicen i tillegg har gått i dass, kan man trygt bytte over til ny leverandør, spesielt når kundeservice sitt svar på flytting er "Ok, ønsker deg en fin dag videre :)". Chilli mobil har Teliadekning, og opererer med lavere priser for abonnement med samme vilkår.
Kundeservice? Næææh. De har laget en chatrobot som kaster bort tiden din i stedet. Den klarer ikke skjønne lange spørsmål, og oppfølgingssvar starter samtalen på nytt. Vil du sende mail? Synd. Kontaktskjemaet for mailsending er stengt i åpningstidene, kast heller bort tiden din med roboten. Vil du snakke med et menneske på chat? Hahah, synd! Bare prøv å komme deg forbi roboten du!
Grufull kundeservice, laaaang ventetid hver gang og det har skjedd flere ganger at linjen har blitt brutt etter at jeg har ventet i nærmere 2 timer. Kundeservice på chatten er inkompetente og vet ikke hva de skal gjøre. Jeg har blitt svindlet for 499,- i tillegg. De sendte meg regning på "Etableringsgebyr", hvilket ikke stemte. Jeg har prøvd å få den vekk og kan dokumentere med kopi av chat med kundeservice at jeg skulle få TV boks gratis uten etableringsgebyr, men det hjelper ikke. Jeg må betale hvis ikke stenger de nettet og sender regningen til inkasso. Eneste grunnen til at vi har Telia er at de vi leier av har avtale med dem. Jeg kan på ingen måte anbefale dem, styr langt unna!!
I juli 2024 kjøpte jeg noen datapakker til mitt barn og betalte for pakkene via Vipps. Datapakkene kom aldri fram og jeg ble ikke refunderte pengene. De står fremdeles som "reservert" i Vipps. Jeg har vært i kontakt med Telias såkalte "kundeservice" minst to ganger (etter å ha ventet i nærmere en time i telefonkø) og hver gang sier det at "jada, dette skal vi fikse." Men neida, de løfter ikke en finger for å fikse det. Telia har null peil på hva bra kundeservice er. Jeg kommer til å si opp mine abonnementer der asap. Styr unna det firmaet der!
Fornøyd med all hjelpen jeg fikk når jeg klarte å knuse telefon på ferie. God service og rask behandling av forsikringen jeg hadde hos de 😄
Ni har problem riktigt dåligt kundförhold har ringt o ringt kommer aldrig fram å då ja har telefoner av er samt intenet o tv. Ni bara lovar o inte gör nått så ta å ordna mitt nuuuu.....
Det er bra med at jeg behøver ingen installasjon. Bare ta med seg under armen vist jeg flytter. Det som jeg reagerer på er Telia, Norges største innen kommunikasjon som ikke skjønner dialogen. Eksempel dette med poeng du samler på . Disse er ikke gratis, men praktisk. Er du lei netflix så bytter du ut de 50 poeng det koster så velger du stortsett hva du vil med de 50 poeng. De bruker du veldig fort opp. Men netflix fortsetter å sende regninger. Uten at Telia tar fatt i saken Også frustrert da jeg i 2020 bestilte en "nesten ny" tlf. Den betaler jeg på enda. 0g at jeg burde være fornøyd siden de hadde sendt meg en helt ny tlf med noe avslag. Ifhone 14. På den tid så ikke jeg forskjell.,på den eller Android. Så hadde jeg noen penger spart . Ville bli kvitt disse mnd avdrag. 8000kr Iberegnet ny lite brukt " tlf. Ikke tale om. Her stopper jeg.