Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fornøyd med all hjelpen jeg fikk når jeg klarte å knuse telefon på ferie. God service og rask behandling av forsikringen jeg hadde hos de 😄
Ni har problem riktigt dåligt kundförhold har ringt o ringt kommer aldrig fram å då ja har telefoner av er samt intenet o tv. Ni bara lovar o inte gör nått så ta å ordna mitt nuuuu.....
Det er bra med at jeg behøver ingen installasjon. Bare ta med seg under armen vist jeg flytter. Det som jeg reagerer på er Telia, Norges største innen kommunikasjon som ikke skjønner dialogen. Eksempel dette med poeng du samler på . Disse er ikke gratis, men praktisk. Er du lei netflix så bytter du ut de 50 poeng det koster så velger du stortsett hva du vil med de 50 poeng. De bruker du veldig fort opp. Men netflix fortsetter å sende regninger. Uten at Telia tar fatt i saken Også frustrert da jeg i 2020 bestilte en "nesten ny" tlf. Den betaler jeg på enda. 0g at jeg burde være fornøyd siden de hadde sendt meg en helt ny tlf med noe avslag. Ifhone 14. På den tid så ikke jeg forskjell.,på den eller Android. Så hadde jeg noen penger spart . Ville bli kvitt disse mnd avdrag. 8000kr Iberegnet ny lite brukt " tlf. Ikke tale om. Her stopper jeg.
Stått 1 time i telefonkø nå. Helt håpløst at de bemanner så dårlig. Gir rett og slett beng i kundene sine
alt er veldig kult med operatør Telia. du kan også kjøpe en telefon og velge ønsket takst
Helt umulig og få tak i kunderådgiver og alt for dyrt abonnement. Har brukt dagevis på å få rette en enkel feil.
Har stort sett ikke hatt problemer, men har i noen måneder registrert endringer. Skal ha telia x 1000Mbps men får bare to streker hjemme og 50Mbps. Rett og slett dårlig opplevelse. Anbefaler alle å sjekke hastigheten.