Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
La meg starte med at jeg er fornøyd med tjenestene som jeg har hos Telia. Har ikke hatt noe problem siden jeg ble kunde, så der drar de på seg 3 stjerner. Priser er også helt ok samme med kundeservice. Har alltid likt Telia, men det er noe jeg ikke liker så godt, og det er hvordan dette med utsettelse av faktura fungere. Man kan utsette faktura via kundeservice eller på mine sider. Jeg har alltid gjort det via Mine sider da jeg synes dette er lettest. Når man utsetter en faktura så får man informasjon om at det påløper et gebyr på 50,- på neste faktura, ok no big deal der, men det ligger mørke forsinkelsesrenter bak som man ikke får info om når man utsetter en faktura. Hvordan er det mulig at man får forsinkelsesrenter på en utsatt faktura? Jeg bare spør. Fordi forfallsdato er flyttet? Telia selv mener dette er helt normalt, og drar opp lovdata som refere til opprinnelig forfallsdato. Men kjære Telia forfallsdato er flyttet, da gir det ikke mening at man skal få forsinkelsesrenter, ettersom man betaler jo ikke for sent! Man får jo ny dato.. Så jeg spør de som jobber i Telia vet dere hva utsettelse av faktura betyr? Når man utsetter en faktura så skal purregebyr stoppes samme med forsinkelsesrenter. Jeg har vært kunde hos mange eller litt frem og tilbake, men aldri vært borti at noen tar forsinkelsesrenter når faktura er utsatt. Det virker ut som Telia prøver å skjule shitt for oss kunder som bare må frem i lyset. i Telia sine øyner betaler du for sent selv om du utsetter faktura, med andre ord den nye datoen du får oppgitt er bare tull. :) Snart starter de vel med å sende utsatte faktura til inkasso. Dette skal være et seriøst selskap som virker ut som de prøver å melke mest mulig penger ut av kundene uten å faktisk opplyse om det. La meg avslutte med at et gebyr er mer enn nok for utsettelse, og som faktisk utgjør mer enn forsinkelsesrenter, men Telia er så fuck up at de skal melke ut det de kan... Opplys kundene deres om dette med forsinkelsesrenter når de utsetter en faktura, eller er dere redde for at kunden skal klage som jeg faktisk gjør nå. Telia prøve å gjemme dette i sine avtalevilkår i håp at ingen skal se dette slik de kan melke som f*** gjør det mer synlig og opplys om det når man utsetter faktura for søren!
Min sønn og jeg har hvert vårt abonement hos Telia,men hans tlf står på meg og min tlf står på han og dere klarer ikke å skille de fra hverandre.Dritt selskap
Jeg syns det er merkelig at et telefonselskap er så lite interessert i å snakke med kundene. satt i telefonkø over 25 min, samtidig var det 15 min ventetid på chatten. Hadde kun et par enkle spørsmål. Når jeg satt der som lojal kunde i mange år tenkte jeg - Hvorfor i all verden skal jeg bruke dem?
Står ikke for det dem seier. Ansvars fraskriver. Kunden er ikke verd noe. Styr unna.
Billig, men elendig dekning utenfor de store byene. Man må aldri tenke på å bytte om man prater mye i telefon langs landeveien!
Kunderservice er dritt, får ikke tak i noen når jeg ringer inn… alt av tjenester og vilkårene deres burde være spesifisert spesielt før men skriver under en avtale.. dårlig etisk tankegang fra Telia sin side
Direkte fryktelig. Da jeg har hatt problemer og med mitt abonnement skulle jeg ha sikkerhet og hjelp til alt. Eneste som skjer er å bli sendt fra kundeservice til Amanda senteret. De kunne ikke hjelpe så måte ringe kundeservice som. Jeg har gjort så veldig mange ganger uten noen form for hjelp