Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ren svindelbedrift som ikke engang fortjener en stjerne. Som så mange andre her har jeg også opplevd et hav av faktureringsproblemer, ekstrakostnader, og generelt nikknakk man simpelthen ikke skal måtte styre med når man betaler for en tjeneste. I tillegg driver de med overprising, har elendig dekning, dårlig kundeservice som aldri har svar eller evne til å løse noe, osv osv osv... Var kunde i et år ca og hadde stadige problemer med både dekning og doble fakturaer og feil på fakturaene, som krevde unødvendig mange runder med Telias kunde"service" for å ordne opp. Jeg fikk nok og byttet. I ettertid har jeg hatt gleden av å få samme inkassokravet på samme regninger med ca et års mellomrom i snart fire år, til tross for at 1 regningene ble gjort opp da de kom, og 2 både telia og inkassoselskapene har trukket kravene, hver gang. Kundeservice responderer surt og frekt hver eneste gang - "du må gjøre opp for deg så får du ikke inkassovarsel" - og det er aldri så mye som en eneste beklagelse å få, og de rydder aldri opp. Man skal så klart betale for seg, bare så synd at de aktuelle regningene har vært gjort opp i flere år... Denne gangen har de visst solgt "gjelden" til et eller annet nytt inkassoselskap, iflg brev jeg fikk av dem nylig, så da er det på'n igjen med samme greia, enda en gang. Er *dritlei* og følte for å advare andre, dette er helt hinsides. Please, ikke gjør samme feil som meg. Styr unna dette bedritne drittselskapet som ikke har den minste grad av oversikt over hva de selv driver med, og skaff deg et abbonnement hos et seriøst selskap.
Dårlig, lite hjelp å få over telefon og mye ekstra kostnader utenom abbenomentet som di i Telia ikke kan si hva er
Har hatt Telia ganske lenge og vært fornøyd hele veien. Bra hastighet på nettet og enkel app.
Telia er et sted jeg aldri kommer til og bli kunde hos . De juger og rotter de trekker ordre tilbake på kunde regning de lover mobilen skal komme men plutselig har de krevd posten denne skal tilbake uten og si i fra .disse folka kan man ikke stole på dette er ikke et seriøst sted
Dårlig dekning overalt, eneste bra er avtalene og de ung abonnentene med hva du får for pengene. De fikk meg til å betale en liten sum for Apple TV selvom abonnementet jeg valgte var kvalifisert for å få den til 1kr, noe jeg fant ut lenge etter. Ikke mye godt å si om telia
Jeg har vært trofast kunde i mange år. Har ikke hatt behov for å ta kontakt med kundesenteret på flere år men når jeg først tar kontakt opplever jeg å ikke få den hjelpen jeg betaler for. Jeg håper bedriften kan være mer løsningsorientert å finne frem til løsninger som kan være bra for både kunden og bedriften.
Nydelig dekning hvor som helst i landet. Greie priser. Flotte familie pakker. Fantastisk tilbud til unge. Digge ekstra fordeler. Utrolig imøtekommende kundeservice som alltid er villig til å gå det den lille ekstra veien for deg og er klare til å smoothe ting over med litt mer data til samme pris om det har blitt begått en feil. Jeg er mildt sagt ekstremt fornøyd med Telia.