Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har nå valgt å bytte abonnement fordi Telia har gjort alt for mange feil med fakturaene mine og nå var det dessverre den siste dråpen. Jeg har betalt antakeligvis over tusenvis av kroner fordi det har blitt påstått at jeg ikke har betalt flere av regningene mine, når det står i banken at det har blitt betalt. Det blir alt for mye for en person å håndtere alle de forefallende inkassoene, når man egentlig ikke skal ha 1 til å begynne med. Anbefaler absolutt ikke Telia til noen!
Igrunn ok, men syns at abonnementet som inkl fri tale, kunne vært meire. Dette også for de med ring kontantkortpakke. Om vært muligt så meire bruk av data enn behov for ringing
Hadde tidligere Chess som ble slukt av Telia i sommer. Mine 150 MB ble sjelden oppbrukt tidligere, nå er de borte på bare noen dager. Påstår t o m at jeg bruker roaming selv om dette er avslått. Føler meg litt lurt. Bruker nesten ikke telefon til surfing etc. Kun for å benytte parkeringsapp og at mobildata er koblet til. Hyggelig med masse gratis data i juni og juli siden jeg da pleier å kjøpe et dyrere abonnement for bruk på hytta. Kunne ønske meg et tilsvarende abonnement jeg har, men at data holder hele mnd som tidligere, evnt et tilbud på 1 giga til rimelig pris ca 130-200 kr. Bruker svært lite ringetid og SMS. 150 MB / tellerskritt holder i massevis!
Fikk plutselig regninger på div beløp som skulle være fra nesten et år etter at jeg sa opp abonnementet og mobilen var nedbetalt og ødelagt, så skulle jeg liksom ha brukt den og de påstår nå at jeg skylder dem et godt over ti tusen kr for de mnd jeg IKKE har hatt mobilen og dermed heller ikke brukt den!
Jeg føler dem kan tilby mer som veldig gode avtaler på en ny mobil til kunder som har vært lojale i over 5 år.
Fikk ikke tilbud om smart ung, enda brukeren er "kvalifisert" til det. Regninger kommer ikke på e-faktura, enda man har sendt inn skjema.
Telia klarer ikke og la folk betalle ut mobil uten rott. Da du prøver og rydde opp sa de at de var betalt de har rote bort en iphone . De klaret ikke en gang og gjøre noe riktig. Og de lar kundene ta skylden får de roter.