Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Aldri opplevd et selskap som viser så lite hensyn til kundene sine. Bare lureri hele konseptet. En ting blir fortalt i butikken med en helt annen pris som står på nettbutikken. Anbefales ikke på mitt sterkeste.
De er i møte kommende og gir det beste de har. Finner gode løsninger som passer meg.
Telia detter stadig ut... Meldinger blir ikke sendt, meldinger kommer ikke fram til meg... Det er spesielt irriterende
Hadde Chess i mange år. Var veldig fornøyd. Så overtok Telia. Sa at de skulle fortsette i samme spor. Glade kunder. Så kommer en sms. Vi sier opp din avtale. Fra august blir det kr. 199 et par måneder, deretter blir det kr 245.... Takk for den. Nå må jeg finne ny leverandør. Telia bryr seg ikke om kundene sine, bare skrur opp prisnivået, og dermed kaster ut trofaste kunder.
Har bare godord å si om kontakten med dem. Har underveis binding etter telefonkjøp gjort endringer på avtale, uten vansker.
It used to be ok. During weekend and holiday time, their technical support for mobile broadband could not care less of customer problem. It took them forever to answer a call, and 3 different persons gave 3 different answers. At the end, the problem still was not fixed. Oslo, Norway.
Det beste tele selskapet jeg har hatt, super dekning, gode abonnementer.