NiceMobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Meget dårlig kundeservice. Kun Chat. Dårlig/manglende dekning i enkelte hytteområder, som var min grunn til å bytte til annen mobiloperatør. Da jeg hadde byttet, fortsatte NiceMobil å fakturere meg. Godtok ikke at feilen lå hos dem.
Hei Mia💐 Så leit at du har fått denne erfaringen! Det stemmer at vi kun har support på chat da vi har fokus på digitale løsninger, men vi er tilgjengelige der fra mandag til lørdag🤗 Har du mulighet til å ta kontakt med oss igjen? Om du har overført nummeret ditt ut fra oss og ikke har utestående fra tidligere skal du jo såklart ikke bli trekt, det må vi undersøke💛 Ta gjerne kontakt så ser vi på det sammen😊 Ønsker deg en kjempefin dag✨
Alt har fungert perfekt siden jeg valgte NiceMobil. Håper vi snart får 5G.
Hei Snorre🌼 Så herlig å høre om erfaringen din😍 Tusen takk for at du deler den! 5G nettverket jobbes konstant med og er i stadig utvikling, så det er ikke umulig🥰 Ønsker deg en kjempefin uke, så er det bare å ta kontakt med oss på chat om det skulle være noe💐
Har hatt abb hos Nice Mobil tidligere, men etter ca 4mnd med annen operatør gikk jeg tilbake til Nice Mobil. Best dekning, kundeservice og desidert mest for pengene. Abb hos Telenor for 279,- inkluderer det Nice Mobil tar 148kr mnd for. Anbefaler Nice Mobil på det varmeste ++++++++++++++++
Hei Helen💐 Åh, for en koselig tilbakemelding😍 Vi har høyt fokus på både kundeservice og lave kostnader for våre kunder, så det varmer å lese at det merkes🥰 Tusen takk for at du deler erfaringen din, og tusen takk for anbefalingen! Den betyr mye for oss💛 Ønsker deg en riktig fin dag, husk at det bare er å ta kontakt med oss på chat om det skulle være noe✨
Hadde på mobildata i bakgrunnen som jeg alltid har hatt før. Etter en dag ute hadde SnapChat klart å bruke opp alle 12GB med data. Billig for GB, men hjelper ikke når den blir borte på bare noen timer.
Hei Oscar✨ Veldig leit å høre at du sitter igjen med dette inntrykket! Vi har ikke mulighet til å trekke mer data enn det som brukes, ta kontakt med oss på chat så får vi sjekket at alt er i orden💛 Ønsker deg en riktig fin dag🥰
Jeg kan ikke si noe positivt. De skriver at det er enkelt å laste ned appen, vel det er jo sant, så skal du identifisere deg via vipps, og når det er gjort sier vipps du kan lukke siden, og gå tilbake til niceappen som fortsatt vil sende meg til vipps, går i ring altså. Kundeservice eksisterer ikke, vel via chat det det tar langt over de to tre minuttene å få et svar, som du da må besvare og vente nye minutter, en liten samtale på 30 sek blir fort til en halvtime med tekst. Nei dette er alt for dårlig. Det virker helt tilfeldig, får svar på andre ting en jeg spør om. Rene politikerene de i andre enden av den chatten.
Hei Raymond🌼 Så leit å høre at du fikk det førsteinntrykket! Denne uken har vi hatt mer trafikk en vanlig, som ikke gjenspeiler ventetiden slik den pleier å være💛 Angående Vipps så kan du forsøke å endre standard nettleser til Chrome om du har Android telefon eller Safari om du har iPhone da dette mest sannsynlig er årsaken til mangel på kommunikasjon mellom appene🥰 Ønsker deg en kjempefin dag💐
Svært lite fornøyd med at det ikke går ann og slå av mobilsvar. Hvis Nice ikke klarer å ordne dette så må jeg bytte leverandør.
Hei Trond🌼 Det stemmer at vi ikke har noen måte å slå av mobilsvar pr i dag, men vi jobber med å få til det i fremtiden✨ Håper du gir oss en sjanse og blir værende til dette, men forstår om dette er en høy prioritering for deg🥰 Ønsker deg en kjempefin dag, også er det bare å ta kontakt med oss på chat om det skulle være noe💛
Dekningen Nice bruker fungerer ikke (Ice). Tilbake til forrige operatør. Hjelper ikke om det er billig hvis jeg ikke får brukt mobilen!
Hei, Tommy🌸 Beklager for erfaringen du har hatt med oss😓Slik skal det ikke være! Vi bruker ice sitt nye og moderne mobilnett, ice+ for å levere dekningen og hastigheten du trenger. I områdene ice+ ikke tilbys, får du dekning i Telias nettverk. Høres ut som det var en del innstillinger som ikke var på plass her😊 Men håper du er fornøyd med dekningnen nå hos nye operatør, og ha en fin dag✨👍