NiceMobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Svært lite fornøyd med at det ikke går ann og slå av mobilsvar. Hvis Nice ikke klarer å ordne dette så må jeg bytte leverandør.
Hei Trond🌼 Det stemmer at vi ikke har noen måte å slå av mobilsvar pr i dag, men vi jobber med å få til det i fremtiden✨ Håper du gir oss en sjanse og blir værende til dette, men forstår om dette er en høy prioritering for deg🥰 Ønsker deg en kjempefin dag, også er det bare å ta kontakt med oss på chat om det skulle være noe💛
Dekningen Nice bruker fungerer ikke (Ice). Tilbake til forrige operatør. Hjelper ikke om det er billig hvis jeg ikke får brukt mobilen!
Hei, Tommy🌸 Beklager for erfaringen du har hatt med oss😓Slik skal det ikke være! Vi bruker ice sitt nye og moderne mobilnett, ice+ for å levere dekningen og hastigheten du trenger. I områdene ice+ ikke tilbys, får du dekning i Telias nettverk. Høres ut som det var en del innstillinger som ikke var på plass her😊 Men håper du er fornøyd med dekningnen nå hos nye operatør, og ha en fin dag✨👍
Flyttet til Nicemobil, men det var dessverre alt annet enn en hyggelig opplevelse. Mottak av SMS fungererer ikke normalt etter flyttingen og hjelpen man får fra deres kundeservice er svært dårlig... Sene tilbakemeldinger og lite interesse i å finne ut hva som er galt... 👎😡 Jeg flytter videre for å si det sånn.
Hei Stian🌼 Det var fryktelig leit å lese, sånn skal det jo ikke være😟 Har du mulighet til å ta kontakt med oss på chat igjen? Har veldig lyst til å få rettet på førsteinntrykket og funnet ut hva som kan være galt! Vi har åpent til 20:00 i ukedager, og 09:00-17:00 på lørdager 🥰 Ønsker deg iallefall en skikkelig fin dag💛
Ice nettverket er blitt mye bedre siste årene, jeg har bra dekning overalt jeg er, primært Oslo, men litt Valdres. Er grisebillig i forhold til andre, så absolutt verdt å prøve.
Hei Johan🌼 Så flott å høre, tusen takk for en fin tilbakemelding😍 Prisene og nettverket er noe som konstant blir jobbet med, så det er vi glade for at merkes🥰 Ta kontakt med oss på chat om du lurer på noe, og ha en superfin dag✨
Egentlig er jeg fornøyd, men jeg har funnet ut at ved noen anledninger har folk prøvd å ringe meg, uten å få kontakt, og uten at jeg fikk noen som helst form for beskjed. Har hørt det samme fra andre. På litt avsidesliggende steder mister jeg nett også litt lettere enn andre.
Hei Turid✨ Takk for tilbakemeldingen! Det hørtes jo ikke så bra ut, ta kontakt med oss på chat så får vi undersøkt sammen der🥰 Ønsker deg en strålende dag💛
Meget gode priser, mye data for pengene, god kundeservice.
Hei Kenneth✨ Tusen takk for en fin tilbakemelding, den setter vi veldig pris på😍 Lave priser og god kundeservice er noe vi prioriterer høyt🥰 Bare å ta kontakt med oss på chat om du lurer på noe, og ha en strålende dag💐
Det er bedre å lagge i appen oversikt av telefon brukt talle, sms og data som viser hver dags brukt. Jeg vet ikke nå hvor mye data brukt hver dag og hvor mange minutter ringte og antall sms.
Hei Ab✨ Takk for tilbakemeldingen, den tar jeg med videre her🥰 Pr dags dato har vi ikke spesifisert bruk i appen, men du kan såklart se hvor mye data du har igjen💐 Ønsker deg en kjempefin dag, bare å ta kontakt med oss på chat om du lurer på noe🤗