NiceMobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Flyttet til Nicemobil, men det var dessverre alt annet enn en hyggelig opplevelse. Mottak av SMS fungererer ikke normalt etter flyttingen og hjelpen man får fra deres kundeservice er svært dårlig... Sene tilbakemeldinger og lite interesse i å finne ut hva som er galt... 👎😡 Jeg flytter videre for å si det sånn.
Hei Stian🌼 Det var fryktelig leit å lese, sånn skal det jo ikke være😟 Har du mulighet til å ta kontakt med oss på chat igjen? Har veldig lyst til å få rettet på førsteinntrykket og funnet ut hva som kan være galt! Vi har åpent til 20:00 i ukedager, og 09:00-17:00 på lørdager 🥰 Ønsker deg iallefall en skikkelig fin dag💛
Ice nettverket er blitt mye bedre siste årene, jeg har bra dekning overalt jeg er, primært Oslo, men litt Valdres. Er grisebillig i forhold til andre, så absolutt verdt å prøve.
Hei Johan🌼 Så flott å høre, tusen takk for en fin tilbakemelding😍 Prisene og nettverket er noe som konstant blir jobbet med, så det er vi glade for at merkes🥰 Ta kontakt med oss på chat om du lurer på noe, og ha en superfin dag✨
Egentlig er jeg fornøyd, men jeg har funnet ut at ved noen anledninger har folk prøvd å ringe meg, uten å få kontakt, og uten at jeg fikk noen som helst form for beskjed. Har hørt det samme fra andre. På litt avsidesliggende steder mister jeg nett også litt lettere enn andre.
Hei Turid✨ Takk for tilbakemeldingen! Det hørtes jo ikke så bra ut, ta kontakt med oss på chat så får vi undersøkt sammen der🥰 Ønsker deg en strålende dag💛
Meget gode priser, mye data for pengene, god kundeservice.
Hei Kenneth✨ Tusen takk for en fin tilbakemelding, den setter vi veldig pris på😍 Lave priser og god kundeservice er noe vi prioriterer høyt🥰 Bare å ta kontakt med oss på chat om du lurer på noe, og ha en strålende dag💐
Det er bedre å lagge i appen oversikt av telefon brukt talle, sms og data som viser hver dags brukt. Jeg vet ikke nå hvor mye data brukt hver dag og hvor mange minutter ringte og antall sms.
Hei Ab✨ Takk for tilbakemeldingen, den tar jeg med videre her🥰 Pr dags dato har vi ikke spesifisert bruk i appen, men du kan såklart se hvor mye data du har igjen💐 Ønsker deg en kjempefin dag, bare å ta kontakt med oss på chat om du lurer på noe🤗
Vær varsom på ekstrakostnader når du bytter datamengde innad i NiceMobil. Da blir du belastet for ny måned med en gang du bytter. F.eks. hvis du betaler 150/mnd den 4. hver måned og oppgraderer til 200/mnd den 8. så betaler du 200 da også uten å få tilbake pengene for det tidligere abonnementet. Hvis du skal oppgradere så lønner det seg derfor å bytte rett før regningen kommer, men dette er dårlig dokumentert. Det hadde vært bedre hvis man fikk tilbake pengene for det forrige abonnementet. Ellers veldig fornøyd med tjenesten forøvrig og hvor lett det er å sette opp. Jeg har ikke erfaring med kundeservice, så jeg kan ikke vurdere den.
Hei Alfie✨ Tusen takk for tilbakemeldingen, setter pris på at du tok deg tid til å skrive den! Når det kommer til endring av abonnement så stemmer det at det belastes med en gang, det står også i appen før man bekrefter kjøpet🥰 Man beholder såklart resterende datamengde fra abonnementet man hadde, i 30 dager fra den ble lagt til💐 Ønsker deg en super dag, bare å ta kontakt med oss på chat om du skulle lure på noe💛
Det beste og billigste abonnementet jeg har hatt. Fint med e-sim.
Hei Rune😊 Det er det som er målet, så godt å høre at vi klarer det😉 Ønsker deg en fin dag videre🌸