NiceMobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Kjapp og enkelt kundeservice. Gode priser. Esim i telefonen. Abonnementet passer også i Xplora klokke til barna.
Hei, Trond🤗 Så gøy å høre at du er fornøyd med oss😆Takk for at du valgte oss som din mobiloperatør💕 Setter stor pris på din anbefaling! Ønsker deg en super fin dag🦸♂️🌟
Billigst og best. Synd jeg ikke fant dere tidligere!
Hei, Stig🌞 Takk for at du valgte oss - bedre sent enn aldri👏🌟 Vi er som den herlige rosa fargen, alltid sjarmerende og alltid vennlig mot lommeboken!🌸🌷🌺 Vi digger deg🤭💕 Ha en strålende dag🌞🌟
Ufattelig dårlig dekning og tregt nett. Men det er vel det man får for prisen man betaler.
Hei, Am😇 Vi beklager virkelig den utfordrende opplevelsen med dekning😕 Vi vil gjerne hjelpe deg med dette💕 Prisene våre skal ikke gå på bekostning av kvaliteten, og vi tar dette på alvor. Vennligst gi vår kundeserivce beskjed om spesifikke steder eller problemer, så jobber vi hardt for å rette opp og gi deg en god opplevelsen😇 Takk for din tålmodighet og tilbakemelding🌟 Ha en fin dag😊👋
Fungert bra fra første dag. Billig erdet også, veldig fornøyd.
Hei, Mimmi👸🌸 Å høre at alt fungerte bra fra første dag gjør dagen vår! 😄✨ Og når det er budsjettvennlig i tillegg, er det som en ekstra godbit!🤭 Tusen takk for at du er en strålende del av gjengen vår! 🌺🌷🌸 Ha en fin dag⭐
Meget bra mellom norske nummer. Særdeles dyrt om utenlandske nummer kontaktes på SMS eller oppringing.
Hei, Espen🌞 Takk for din tilbakemelding!🤗 Vi er glade for at alt fungerer utmerket🌟Beklager at det kan være dyrt å kontakte utenlandske numre via SMS eller samtale. Dessverre har vi foreløpig ikke et ekstra tilleggspakke for dette. Vi jobber alltid med å forbedre tilbudet vårt 💛 Takk for at du valgte oss som din mobiloperatør🤭
Fungerer som det skal gjøre så positivt til Nice mobil
Hei Jan 🤗 Så hyggelig at du er fornøyd med oss 💖 Ønsker deg en strålende dag ✨
Meget dårlig hjelp fra kundeservice Uten forvarsel da jeg trodde jeg hadde autotrekk i vipps ble tlf sperret. Prøvde å logge inn vis vipps og bank id men kom bare at de ikke fant bruker. Etter en evighet på chat med kundebehandler blir jeg bedr om å opprette ny profil og at teknisk avd slår de to sammen. Men det vil ta 2 virkedager. Så her er jeg uten muligheter til å ringe ut eller sende meldinger i de neste 2 dager med barn og alt hjemme. Bra priser men ikke verdt det
Hei Mary 😀 Utifra det du skriver så høres det ut som om Vipps eller bankID'en din ble endret. Og når du da forsøker å logge inn i appen så kjenner ikke appen vår igjen din nye unike Vipps eller BankID verifisering. Utrolig kjedelig at slik skjer 😔 Om du har kontaktet oss for dette så fikser vi det nok snart 💖 Er det noen spørsmål kan du kontakte oss på chat 🤗 Ønsker deg en strålende dag ✨