NiceMobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Appen funker ikke (kan ikke logge inn) og man kan ikke logge inn på nettet. Det er kun mulig å få hjelp på chatten men hver gang jeg prøver chatten så er det offline. Jeg må bytte betalingsmetode men det er forløpig ikke mulig for meg å gjøre sånt.
Hei, Markus👋 Så leit å høre at du opplever problemer med å logge deg inn i appen! Vi hjelper gjerne med det såklart, det er bare å ta kontakt i åpningstidene våre som er mandag til fredag mellom 08:00 og 20:00, og 09:00 til 17:00 på lørdager. Vi finner ut av det sammen 🤗 Ønsker deg en fin dag 🌼
Jeg så nice mobile og tenkte dette konseptet er ideelt for meg. Men lykken ble kort etter bestilt sim kort, som kom veldig fort, men da jeg ville registere sim i appen, kom jeg til betaling som ikke ville gå igjennom. Det kommer opp feil melding om at kort info ikke er riktig selv om jeg sikkert har tatstet inn riktig info 40-50 ganger nå. Jeg har nå prøvd i 2 mnd, avinstallert app og lastet ned igjen og bestilt kort nr 2 for å se om det var første sim det var noe feil med.... Jeg tok i dag endelig kontakt med chat kundeservice og tenkte de må jo kunne hjelpe meg, som er den eneste muligheten for kontakt, jeg måtte vente lenge for svar og flere min mellom hvert svar på chatten med en relativt ubrukelig og på grensen til ufin kundekonsulent... veldig skuffende og sjokkerende. Jeg ble fortalt at jeg kunne få noen til å hjelpe meg med å "taste inn riktig info" eller prøve et annet kort. En annen ting jeg reagerer på er at man kan registrere seg med vipps men ikke betale med det... så her er det noe i dems system som ikke funker.. Konklusjon - hold dere unna. Det virker som de ønsker seg færre kunder og fornærmer gledelig kunden, som her anbefaler å bli kunde et annet sted, som desverre blir mitt alternativ her. Svært skuffende, jeg ville gjerne bli kunde men etter dårlig kundeservice(om det kan kalles det) og at de ikke kunne gjelpe meg blir dette vanskelig...
Hei, Mylene👋 Så leit å høre at dette er inntrykket du sitter igjen med! Det blir vanskelig å si her hva som var galt med registrering av betalingskort, mulig det ikke var et skandinavisk kort? Da vil det i så fall ikke gå💛 At du opplever kundeservice som ufin er såklart ikke greit, her vil vi veldig gjerne få løst opp i misforståelsen! Om du ønsker, ta gjerne kontakt med oss på chat igjen, så tar vi en titt på det sammen🤗 Ønsker deg en kjempefin dag 🌼
Elendig behandling av kunder. De trukket penger gra min konto uten noe presis tid og grunn. Ingen oversikt av når du har brukt data. Jeg har reist til Sveits fikk ingen melding om pris for bruk av data i Sveits. plutselig fikk beskjed at jeg har brukt 500kr. jeg stengte min mobildata. Nå er det 4 dager siden jeg har ankommet Italia hver eneste kveld de har trukket penger fra min konto når jeg kontakter dem de kan ikke sende oversikt av min databruk og sier at det er treghet i deres system og alt er fra Sveits. De har i ingen klage enhet virkelig useriøst
Heisann! Så fryktelig leit å høre at du sitter igjen med dette inntrykket av oss💛 Betalinger for bruk utenfor det som er inkludert i abonnementet trekkes etter bruken finner sted, det kan være alt fra et par timer i etterkant til et par uker. Sveits er ikke en del av EU/EØS og har egne priser, det stemmer 😊 At det da fortsetter å trekkes for bruk etter man har forlatt landet med kostnader er ikke uvanlig, da det er på dette tidspunktet vi mottar informasjon om bruken. Hvis du ønsker informasjon om mengde data brukt med kostnad og dato for det så er det såklart bare å ta kontakt, så finner vi frem det😊 Ønsker deg en fin dag🌻
Har man eSIM i sin mobiltelefon er det en lek å bytte abonnement,men de sender simkort i posten også. Rimelig funksjonelt abonnement, og trenger man ikke tvilling sim, anbefales absolutt dette.
Hei, Arne🌞 Tusen takk for den flotte omtalen og de fem stjernene!💛 Vi er glade for at du finner abonnementet vårt rimelig og funksjonelt. Vi setter pris på din anbefaling🌟 og er alltid her for å tilby god service. Ha en strålende dag!
jeg forsøkte å bytte fra ice til nicemobil for en ukes tid siden og hele affæren var latterlig. fikk nytt sim kort i posten men aktiveringsprosessen igjennom appen var ikke til å gjenomføres. jeg fikk aldri sms som trengs for å aktivere sim kort så jeg ble satt i kontakt med ICE sin kundeservice. der fikk jeg nøyaktig en mail hvor de ba om mer informasjon. jeg svarte men fikk aldri noe svar fra dem så jeg sendte dem beskjed om at jeg bytter heller til talkmore og trenger ikke lengre noe "kundeservice" fra dem. de sender fortsatt påminnere om å aktivere sim kortet som om ingenting er skjedd. dette er hva du får når du involverer deg med noen som helst under Lyse Tele kompaniet. styr unna!! les anmeldelser fra alle tre firamene som har slått seg sammen så finner du fort ut at de tjener på å lure folk med å ignorere dem så fort det er et problem. har hatt akkurat samme problemet med altibox. later som om jeg ikke har tatt kontakt for å kunne stjele noen ekstra kroner her og der. skammelig er det. Lyse Tele er boikottet her i familien og jeg anbefaler alle og tenke seg om før de tar imot tilbud fra dette kompaniet. tilbud som virker for gode til å være sannt er alltid en felle. og Lyse Tele / ICE, Nicemobil & Altibox bør falle til grusen hvor de hører hjemme. (ikke svar på denne beskjeden og fortell meg at jeg får hjelp hvis jeg kontakter dere. all kontakt mellom brukere og firmaer er nødt til å forbli transparent ellers er bytt.no bare en platform for korrupsjon og en måte for firmaene og skjule sine stygge sider i lukkede chat rom... latterlig hele opplegget)
Heisann🌻 Så leit å høre at du ikke fikk gjennomført aktiveringsprosessen! Ta gjerne kontakt med våre kunderådgivere på chat via NiceMobil.no eller NiceMobil appen dersom du ønsker at vi tar en titt på det😊 Litt usikker på hva du mener med ice sin kundeservice her? Det må i så fall tas med ice, det får vi dessverre ikke hjulpet med. Angående påminnelse om aktivering av SIM-kort så kommer det 3 automatiske SMS, de får vi ikke stoppet eller endret tiden på, men det vil ikke komme flere enn 3😊 Siden de er automatiske vil de komme fordi du har bestilt SIM-kort, uavhengig om du har gitt beskjed om at du ikke ønsker det likevel. Veldig leit å høre at du sitter med dette inntrykket av ikke bare oss men flere selskap, vi jobber kontinuerlig med å forbedre våre produkter og tjenester, og er tilgjengelig for å hjelpe dersom du behøver noe💛 Vi har ikke mulighet til å hjelpe eller utgi spesifikk informasjon om din sak her på bytt.no, ikke av noen annen årsak enn at det er private personopplysninger vi rett og slett ikke har lov til å utgi😊 Ønsker deg i alle fall en kjempefin sommer ☀️
ikke mulig og snakke med menneske.kun på chat.har ikke meir og si,trenger bedre kundebehandling
Hei, Markku😊 Det stemmer at vi ikke har support over telefon, men vi er tilgjengelig på chat og klare for å hjelpe der mandag - fredag 08:00-20:00 og lørdager 09:00-17:00🥰 Vi er et selskap med fokus på digitale løsninger for de som ønsker det, men alt kan ikke passe for alle såklart, det går helt fint💛 Ønsker deg en god sommer🌻
Gikk veldig greit med overgangen fra tidligere leverandører. Dekning er ingen problem her hos meg.
Hei, Tor👋 Så flott å høre 😍 Er du fornøyd så er vi fornøyd! Tusen takk for at du deler erfaringen din, det setter vi pris på💛 Ønsker deg en god sommer!